Ο Ριτς Πολ είναι ο... «ΛεΜπρον των ατζέντηδων»!

Ο Ριτς Πολ είναι ο... «ΛεΜπρον των ατζέντηδων»!

Το παρατσούκλι «King» (=«Βασιλιάς») συνοδεύει τον ΛεΜπρον Τζέιμς από την πρώτη στιγμή που, το 2003, πάτησε το πόδι του στο ΝΒΑ. Ο χαρακτηρισμός έγινε αντιπροσωπευτικός όταν το 2012 ο Αμερικανός σταρ κατέκτησε τον παρθενικό τίτλο του, με τη φανέλα των Μαϊάμι Χιτ. Εκτοτε, ο Τζέιμς στέφθηκε πρωταθλητής το 2013 πάλι με τους Χιτ, το 2016 με το Κλίβελαντ και το 2020 με τους Λέικερς. Σε κάθε επιτυχία είχε στο πλευρό του τον παιδικό φίλο και εμπορικό συνεργάτη του, Μάβερικ Κάρτερ, αλλά κι έναν ατζέντη με πιο χαρακτηριστικό όνομα από αυτό του σταρ των παρκέ...

Ο Ριτς Πολ είναι ο βασικός εκπρόσωπος του ΛεΜπρον. Το μικρό του όνομα, σημαίνει «πλούσιος» (=«Rich») στα αγγλικά και ο δαιμόνιος μάνατζερ δεν χάνει ευκαιρία να το επιβεβαιώνει. Ή να το υπενθυμίζει. Λίγες μέρες μετά την κυκλοφορία του τρέιλερ της ταινίας «Space Jam 2», με πρωταγωνιστή τον ΛεΜπρον (στο πρώτο φιλμ τον βασικό χαρακτήρα υποδυόταν ο Μάικλ Τζόρνταν), ο Πολ έκανε άλλη μία επιχειρηματική κίνηση που αναμένεται να του αποφέρει περισσότερα κέρδη.

Ο Πολ συνεργάστηκε με πρώην στελέχη της αθλητικής εταιρίας Nike, για την ίδρυση μίας μειοψηφικής φίρμας μάρκετινγκ με το όνομα Adopt και στόχο να βοηθήσει επιχειρήσεις αθλητισμού και ευεξίας να επεκτείνουν το κοινό τους. Μεταξύ των συνεταίρων του είναι και ο Ντέιβιντ Κριτς, ένας εκ των άλλοτε επικεφαλής του σχεδιασμού των παπουτσιών που έφεραν την υπογραφή και το λογότυπο του Μάικλ Τζόρνταν και του Κόμπι Μπράιαντ.

Ο Κριτς δήλωσε στο δίκτυο CNBC πως «η Adopt θα επικεντρωθεί στη δημιουργία εμπορικών σημάτων, ώστε οι σχετικές επιχειρήσεις να έχουν μεγαλύτερη διάδραση με αθλητές και καταναλωτές». Η νέα φίρμα θα χρεώνει μία διαφημιστική αμοιβή για τις υπηρεσίες της και μία έξτρα προμήθεια για κάθε αποδοτική συνεργασία. Ο Κριτς έχει αναλάβει τον σχεδιασμό του λογότυπου της Adopt, ενώ μαζί του θα έχει και πρώην συνεργάτες του στη Nike, όπως η Νικόλ Γκρέιαμ (πρώην αντιπρόεδρος του brand) και ο Τζος Μουρ (διευθυντής σχεδιασμού και brand, μεταξύ άλλων και του Τάιγκερ Γουντς).

Σύμφωνα με τη Research and Markets, η ο κλάδος της αγοράς υγείας και ευεξίας εκτιμάται ότι ανήλθε παγκοσμίως, για το 2020, στα 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια! Το όνομα και η φήμη του Ριτς Πολ θεωρείται βέβαιο ότι θα δώσουν άμεσα μεγάλη ώθηση στην Adopt. Ο Πολ είναι διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας εκπροσώπησης Klutch Sports, η οποία εκτός από τον ΛεΜπρον Τζέιμς έχει στο πελατολόγιό της τον έτερο σταρ των Λέικερς, Αντονι Ντέιβις, τον Αυστραλό γκαρντ ων Σίξερς, Μπεν Σίμονς και τον φόργουορντ των Ουόριορς, Ντρέιμοντ Γκριν.

Ο Ριτς Πολ επιχείρησε την τελευταία τριετία να εμπλακεί ιδιαιτέρως ενεργά και με το NCAA, στο οποίο οι φοιτητές – αθλητές έχουν δικαίωμα εκπροσώπησης μόνο όταν δηλώσουν συμμετοχή στο ντραφτ του ΝΒΑ και επιλέξουν να μην σπουδάσουν και τα τέσσερα χρόνια σε πανεπιστήμιο. Το καλοκαίρι του 2019, όμως, ο κολεγιακός οργανισμός τον «φωτογράφισε» όταν τροποποίησε τη διαδικασίας πιστοποίησης των ατζέντηδων, απαιτώντας πανεπιστημιακό πτυχίο και τριετή συνεργασία με το ΝΒΑ. Η ιστορία αποκλήθηκε «The Rich Paul Rule» και ο Πολ τόνισε ότι τον απέκλειε, καθώς από ενηλικίωσή του εργάζεται πλάι στον ΛεΜπρον και δεν έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του...