Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό στέισον της Volkswagen

Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό στέισον της Volkswagen

Η Volkswagen κάνει το επόμενο βήμα στην πορεία προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας των προϊόντων της και για πρώτη φορά διαθέτει ένα ηλεκτρικό station wagon μοντέλο: το ID.7 Tourer & το ID.7 Tourer GTX μια πρόταση με ανώτερες επιδόσεις. Παράλληλα η γερμανική εταιρία φέρνει στην ελληνική αγορά την κορυφαία έκδοση του μεγάλου ηλεκτρικού της μοντέλου ID.7, την ID.7 Pro S, με αυτονομία που αγγίζει τα 707 km.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό station wagon αυτοκίνητο της Volkswagen είναι γεγονός. Πρόκειται για το ID.7 Tourer που διαφέρει σημαντικά από το τετράθυρο fastback στο πίσω μέρος. Όσον αφορά το στυλ, το Tourer είναι μια συγχώνευση ενός κλασικού station όπως το Passat και ενός δυναμικού shooting brake, όπως το Arteon. Ενώ στον τομέα των επιδόσεων το νέο μοντέλο συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των μηδενικών εκπομπών ρύπων με μεγάλη αυτονομία έως 685 km (μεικτός κύκλος, WLTP), ένα προηγμένο τεχνολογικά κόκπιτ, υψηλά επίπεδα άνεσης και εξαιρετική ευρυχωρία – καθιστώντας το ιδανικό «business car».

Χάρη δε στο αυξημένο ύψος του πίσω μέρος του, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι ακόμη μεγαλύτερος από αυτόν του sedan: με πέντε επιβάτες το ID.7 Tourer διαθέτει έως και 605 λίτρα για τις αποσκευές (με την πλάτη του πίσω καθίσματος σε θέση φόρτωσης). Όταν η φόρτωση γίνεται μέχρι τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και μέχρι την οροφή, η χωρητικότητα αυξάνεται σε έως και τα 1.714 λίτρα, υπογραμμίζοντας το πλεονέκτημα του βελτιστοποιημένου σχεδιασμού του αυτοκινήτου.

Μια νέα εμπειρία 

Στο νέο ID.7 Tourer η Volkswagen υιοθετεί τα στοιχεία άνεσης της premium κατηγορίας μέσα από διάφορα εξελιγμένα χαρακτηριστικά, όπως είναι οι αεραγωγοί που λειτουργούν αυτόματα με μικρά μοτέρ ελέγχου και τα καθίσματα ergoActive, με νέα λειτουργία μασάζ σημείων πίεσης και αυτόματο κλιματισμό. Μια άλλη καινοτομία είναι η πανοραμική ηλιοροφή με smart glass – τα επίπεδα κρυστάλλου της μπορούν να μεταβληθούν ηλεκτροχρωμικά αλλάζοντας αντίστοιχα την διαπερατότητα της. Η εφαρμογή Wellness In-Car είναι επίσης εντελώς νέα και επιτρέπει τη ρύθμιση διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω τριών προκαθορισμένων προγραμμάτων (Fresh Up, Calm Down και Power Break), τα οποία μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση της ευεξίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. 

Τελευταία καινοτομία που έρχεται στα ID.7 & ID.7 Tourer είναι η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) του ChatGPT. Η πρόσβαση σε αυτό γίνεται με τη χρήση του φωνητικού βοηθού "IDA" και προσφέρει μια σειρά νέων επιλογών που υπερβαίνουν κατά πολύ τον φωνητικό έλεγχο που ήταν διαθέσιμος μέχρι τώρα. Όλα αυτά λειτουργούν διαισθητικά: ο οδηγός απλώς μιλάει στον βοηθό σε φυσική γλώσσα και δεν χρειάζεται να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο. H τεχνολογία του ChatGPT προϋποθέτει ID. Software 4.0 και πάνω.

Εκδόσεις μπαταρίας και αυτονομία

Η Volkswagen προσφέρει δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών για το ID.7 Tourer, το οποίο είναι εξοπλισμένο με ένα τελευταίας γενιάς σύστημα ηλεκτρικής κίνησης. 

Η συμπαγής μονάδα κίνησης είναι εγκατεστημένη στο πίσω μέρος του οχήματος και αποδίδει 210 kW (286 PS) και ροπή 545 Nm.

  • H έκδοση Pro με ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 77kWh επιτρέπει αυτονομία έως 604 km (σε μεικτό κύκλο WLTP) με τελική ταχύτητα 180km/h και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 6,6¨. 
  • Η κορυφαία έκδοση Pro S έχει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο μπαταρίας 86kWh και αισθητά μεγαλύτερη αυτονομία έως 688 km (σε μεικτό κύκλο WLTP) με τελική ταχύτητα 180km/h και επιτάχυνση 0-100 σε 6,7¨. 

Η μεγαλύτερη μπαταρία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ισχύ φόρτισης έως 200 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC, ενώ η έκδοση Pro φτάνει τη μέγιστη ισχύ φόρτισης των 175 kW. Με αυτά το επίπεδα ισχύος, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί από το 10 έως το 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά. 

Νέα ID.7 GTX & ID.7 GTX Tourer - Τα κορυφαία ηλεκτρικά μοντέλα της VW

Το λογότυπο GTX αντιπροσωπεύει την ηλεκτρική κινητικότητα, την τετρακίνηση και τον ευφυή σπορ χαρακτήρα. Όπως και στα ID.4 GTX και ID.5 GTX, η μονάδα δυναμικής διαχείρισης του οχήματος είναι υπεύθυνη για τον ευφυή έλεγχο του συστήματος τετρακίνησης δύο κινητήρων του ID.7 GTX. Αυτό το λογισμικό, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Volkswagen, στοχεύει πάντα στο να επιτυγχάνει τον βέλτιστο συνδυασμό ενεργειακής απόδοσης, δυναμικής συμπεριφοράς και οδηγικής ευστάθειας. Η μονάδα ελέγχει όχι μόνο το σύστημα μετάδοσης κίνησης, αλλά και όλα τα συστήματα πέδησης, διεύθυνσης και ελέγχου πλαισίου, ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης. Το μηχανολογικό κομμάτι και το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου έχουν βελτιωθεί θεμελιωδώς με βάση την αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) και προσφέρουν μεγάλο εύρος μεταξύ άνεσης και σπορ χαρακτήρα χάρη στη δυνατότητα επιλογής προφίλ οδήγησης. 

Ισχυρές ηλεκτρικές επιδόσεις

Μαζί με το ID.7 GTX Tourer, το νέο ID.7 GTX είναι σήμερα το πιο ισχυρό ηλεκτρικό όχημα της Volkswagen. Αυτό το fastback επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 5,4 (και 5,5 στο ID.7 Tourer GTX) δευτερόλεπτα και είναι συναρπαστικό να βιώνουν οι επιβαίνοντες τη δύναμη με την οποία τα 250 kW γίνονται διαθέσιμα από το ένα δευτερόλεπτο στο άλλο. Το ID.7 GTX μεταφέρει αβίαστα τη δύναμή του στο δρόμο χάρη στην ηλεκτρική τετρακίνηση με ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός και πίσω άξονα. 

Και το ID.7 GTX μπορεί να υπερηφανεύεται για την αυτονομία του που φτάνει τα 594 km, ενώ η αυτονομία του ισχυρότερου station wagon της Volkswagen που κατασκευάστηκε ποτέ φτάνει τα 583 km (μεικτός κύκλος, WLTP). Η μπαταρία των 2 GTX μπορεί να φορτιστεί με έως και 200 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC. Στην πιο γρήγορη φόρτιση, η μπαταρία των 86 kWh φορτίζει από το 10 στο 80% σε μόλις 26 λεπτά.

Το νέο ID.7 GTX Tourer είναι τεχνολογικά πανομοιότυπο με το GTX fastback. Ωστόσο, οι δύο εκδόσεις διαφέρουν όσον αφορά το χώρο αποσκευών τους. Ενώ το ID.7 GTX Tourer μπορεί να χωρέσει έως 605 λίτρα αποσκευών με πέντε άτομα στο αυτοκίνητο (με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων Tourer στη θέση φόρτωσης), το ID.7 GTX έχει μέγιστη χωρητικότητα χώρου αποσκευών 532 λίτρα. Αυτό σημαίνει ότι τα μοντέλα GTX προσφέρουν την ίδια γενναιόδωρη χωρητικότητα χώρου αποσκευών με τις άλλες εκδόσεις των ID.7 & ID.7 Tourer. Το ίδιο ισχύει και για το μέγιστο φορτίο οροφής των 75 kg. 

Νέα έκδοση ID.7 Pro S με αυτονομία έως 707 km

Μέχρι τώρα, το ID.7 ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά στην έκδοση Pro (77 kWh). Πλέον, το μοντέλο είναι διαθέσιμο και στην κορυφαία έκδοση ID.7 Pro S με μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 86 kWh. Τα βασικά στοιχεία επιδόσεων του είναι: ισχύς 210 kW (286 PS), ροπή 545 Nm, επιτάχυνση από 0 έως 100 km/h σε 6,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 180 km/h. 

Με εντυπωσιακή αυτονομία που αγγίζει τα 707 km (WLTP), το ID.7 Pro S αναδεικνύει την καταλληλότητά του για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων καλύπτοντας έτσι μεγάλες διαδρομές χωρίς καμία σχεδόν στάση. Και αν πάλι κριθεί απαραίτητη η φόρτιση κατά τη διαδρομή σε έναν ταχυφορτιστή, το ID.7 Pro S φτάνει τη μέγιστη ισχύ φόρτισης των 200 kW, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να φορτίσει σε λιγότερο από 26 λεπτά (10%-80%).

Εκδόσεις εξοπλισμού & Εκδόσεις More

Τόσο το ID.7 Tourer, όσο και το ID.7 είναι διαθέσιμα από σήμερα στις εκδόσεις Pro, Pro S, GTX καθώς και στις ειδικά αναβαθμισμένες εκδόσεις εξοπλισμού More που έχουν ως βάση τις βασικές εκδόσεις.

Στις εκδόσεις More για το Pro & το Pro S, η αξία του επιπρόσθετου εξοπλισμού σε σύγκριση με τις βασικές εκδόσεις ορίζεται στις 9.800€, με όφελος πελάτη 7.800€.

Διαβάστε Περισσότερα