H premium κατηγορία είναι τώρα πιο προσιτή - έως δελεαστική για τους εταιρικούς χρήστες

H premium κατηγορία είναι τώρα πιο προσιτή - έως δελεαστική για τους εταιρικούς χρήστες

Είκοσι χρόνια συμπληρώνονται φέτος από την επανεκκίνηση της ιστορικής βρετανικής μάρκας, που έγραψε ιστορία επί σχεδόν τρεις δεκαετίες με το πασίγνωστο και δημοφιλέστατο «κουπεράκι» για να ζήσει – υπό γερμανική ιδιοκτησία πλέον (BMW Group) – μια εποχή αναγέννησης, από το 2000 και μετά, όταν η προωθητική δύναμη του μικρού αλλά θαυματουργού μοντέλου της είχε εξαντληθεί. Σήμερα έχουμε να κάνουμε με μία μάρκα που πατώντας πάνω στο design της δημιουργίας του Αλέξανδρου Ισιγόνη, σχεδιαστή του θρυλικού Mini, παρατάσσει μια γκάμα μοντέλων με διακριτή σχεδίαση καλύπτοντας πρακτικά όλη την αγορά. Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτό η σημερινή premium, πλέον, Mini το καταφέρνει επί της ουσίας με τρία μοντέλα.

Έχουμε, κατ’ αρχάς τη σταθερή αξία το μικρότερο μοντέλο της εταιρίας, το τρίθυρο Mini (που προσφέρεται και ως Cabrio) το απευθύνεται στους οπαδούς της κεντρικής ιδέας Ισιγόνη, δηλαδή του μικρού, ευέλικτου και όμορφου αυτοκινήτου. Ακολουθεί το πεντάθυρο Mini και μαζί με αυτό και το Clubman με τη χαρακτηριστική δίφυλλη πίσω πόρτα, που απευθύνεται σε όσους απέκτησαν οικογένεια, ενώ στην κορυφή της γκάμας της εταιρίας έχουμε το Countryman – το μοντέλο που αντιστοιχεί στο 30% των πωλήσεων της Mini παγκοσμίως - που χάρη στο αυξημένο του ύψος και τις ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις εξυπηρετεί ακόμα καλύτερα τη μεταφορά των οικογενειακών βαρών, ενώ ταυτοχρόνως προσφέρει τη δυνατότητα των εκτός δρόμου αναζητήσεων. Έχουμε δηλαδή το SUV της Mini, το μοντέλο που εν έτει 2020 ανανεώνεται και γίνεται ακόμα πιο προσιτό επιχειρώντας να δημιουργήσει νέα δεδομένα τόσο στον τομέα της λιανικής όσο και στον τομέα των εταιρικών πωλήσεων.

Πράσινο – και φορολογικό – πλεονέκτημα

Οι πιο «οικολογικοί» κινητήρες Euro 6D που καλύπτουν μια ευρύτατη γκάμα απαιτήσεων ως προς την κατανάλωση και τις επιδόσεις είναι ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά στοιχεία του νέου Mini Countryman. Συνολικά έχουμε δύο βενζινοκινητήρες και δύο κινητήρες diesel τελευταίας Τεχνολογίας Mini “TwinPower Turbo” που καλύπτουν ένα φάσμα ισχύος από 102 έως 190 ίππους, ενώ πέραν αυτών έχουμε και τον κορυφαίας απόδοσης κινητήρα 301 ίππων του John Cooper Works, ενός μοντέλου που όπως αντιλαμβάνεστε απευθύνεται σε πιο ειδικό κοινό καλύπτοντας άλλου επιπέδου απαιτήσεις στον τομέα των επιδόσεων.

Πλέον προσιτές οι εκδόσεις με έχουμε τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρου στη βάση της γκάμας, ο οποίος προσφέρεται σε δύο επίπεδα ισχύος (με 105 και 136 ίππους) ενώ ιδιαίτερου ενδιαφέροντος είναι οπωσδήποτε η plug in hybrid έκδοση “Countryman Cooper SE” όχι μόνο γιατί προσφέρει ισχύ 220 ίππων, αλλά και – κυρίως – λόγω της δυνατότητας που έχει να κινηθεί για περίπου 60 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του, χάρη στη μπαταρία των 9,0 kWh με τη οποία είναι εφοδιασμένο. Σημαντικότατο προσόν του εξηλεκτρισμένου Countryman είναι βέβαια η τετρακίνηση, καθώς έχουμε τον βενζινοκινητήρα να κινεί τους εμπρός τροχούς και τον ηλεκτροκινητήρα τους πίσω. Αυτή, λοιπόν, η πλέον «οικολογική» έκδοση του Countryman έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ως εταιρικό αυτοκίνητο, καθώς οι υπαλλήλοι-χρήστες του Countryman Cooper SE απαλλάσσoνται από τον σχετικό φόρο.

Σημειώστε επίσης ότι το παρών στην γκάμα του ανανεωμένου Countryman δίνουν και αρκετές πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου / 116 ίππων στην περίπτωση της «βασικής» έκδοσης “One D” και δίλιτρο τετρακύλινδρο με 150 PS και 190 PS, για τις τετρακίνητες εκδόσεις Cooper D ALL4 και Cooper SD ALL4, αντίστοιχα. Αξίζει δε να επισημάνουμε ότι το σύστημα τετρακίνησης “ALL4” της Mini διατίθεται στο νέο Countryman προαιρετικά και για τους τέσσερις κινητήρες.

Τί προσφέρει το ανανεωμένο Countryman

Κατά τα άλλα το Countryman προσφέρει το προφανές, δηλαδή τη δυνατότητα κάλυψης των μεταφορικών αναγκών μιας οικογένειας, αλλά και κάποιων αναζητήσεων στη φύση. Έχοντας 4,3 μέτρα μήκος, 1.82 μ. πλάτος και 1,56 μ. ύψος, διαθέτει πορτμπαγκάζ 430 λίτρων – κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει άφθονος χώρος για τέσσερις ενήλικες επιβάτες με τις αποσκευές τους - ενώ η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 16,5 εκατοστά επιτρέποντάς σου να μην νιώθεις ανασφάλεια στο δασικό οδικό δίκτυο. Από την άλλη, με τη γνωστή τεχνογνωσία της μάρκας στον τομέα των αναρτήσεων προσφέρει υψηλού επιπέδου οδική συμπεριφορά, εμπνέοντας αυτοπεποίθηση στον οδηγό του.

Ορατές είναι επίσης και οι αλλαγές στον εξοπλισμό του μοντέλου, καθώς το νέο Countryman διαθέτει στάνταρ φώτα led, πολυλειτουργικό/ψηφιακό πίνακα οργάνων – τον οποίο το Countryman «δανείζεται» από το νέο ηλεκτρικό MINI - και μεγάλη οθόνη αφής 8,8’’ στο κέντρο του ταμπλό.

Σημαντικότατο, τέλος, είναι το γεγονός ότι ο τιμοκατάλογος του νέου Countryman όχι μόνο όχι μόνο συγκρατήθηκε αλλά απορρόφησε και μια αύξηση που σε κάποιες περιπτώσεις θα έφτανε και τα 1.700 ευρώ, κάτι που τόνισε ο Νίκος Καψής, Product Manager της Mini, στην δημοσιογραφική παρουσίαση του μοντέλου. Ενώ, επιπλέον, η βασική έκδοση “One” προσφέρεται με ΛΤΠΦ (Λιανική Τιμή Προ Φόρων) κάτω από 17.000 ευρώ, στοιχείο που επίσης αποτελεί σημαντικό όφελος για τον εταιρικό χρήστη.

Το 80% της αγοράς με επί της ουσίας μόνο τρία μοντέλα καταφέρνει να καλύψει σήμερα η Mini, σημείωσε μεταξύ άλλων μιλώντας στους δημοσιογράφους κατά την παρουσίαση του ανανεωμένου Countryman ο Μάνος Δρακωτός, επικεφαλής της μάρκας στην Ελλάδα.

Το νέο MINI Countryman διατίθεται σε έντεκα εκδόσεις:

MINI One Countryman:
75 kW/102 hp, 0 – 100 km/h σε 12,0‘‘ (12,3‘‘), τελική ταχύτητα: 180 km/h (180 km/h), κατανάλωση: 5,9 – 5,6 lit./100 km (5,7 – 5,5 lit./100 km), εκπομπές CO2: 134 – 127 g/km (129 – 124 g/km) (προκαταρτικά δεδομένα).

MINI Cooper Countryman:
100 kW/136 hp, 0 – 100 km/h σε 9,7‘‘ (9,7΄΄), τελική ταχύτητα: 205 km/h (205 km/h), κατανάλωση: 5,9 – 5,6 lit./100 km (5,6 – 5,3 lit./100 km), εκπομπές CO2: 135 – 129 g/km (129 – 120 g/km).

MINI Cooper Countryman ALL4:
100 kW/136 hp, 0 – 100 km/h σε 10,1΄΄, τελική ταχύτητα: 202 km/h, κατανάλωση: 6,1 – 5,9 lit./100 km, εκπομπές CO2: 140 – 134 g/km.

MINI Cooper S Countryman:
131 kW/178 hp, 0 – 100 km/h σε 7,5΄΄ (7,4΄΄), τελική ταχύτητα: 225 km/h (225 km/h), κατανάλωση: 6,5 – 6,3 lit./100 km (6,0 – 5,7 lit./100 km), εκπομπές CO2: 148 – 144 g/km (136 – 130 g/km).

MINI Cooper S Countryman ALL4:
131 kW/178 hp, 0 – 100 km/h σε 7,3΄΄, τελική ταχύτητα: 222 km/h, κατανάλωση: 6.5 – 6.2 lit./100 km, εκπομπές CO2: 149 – 142 g/km.

MINI Cooper SE Countryman ALL4:
162 kW/220 hp, 0 – 100 km/h σε 6,8΄΄, τελική ταχύτητα: 196 km/h, κατανάλωση: 2,0 – 1,7 lit./100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 14,0 – 13,1 kWh/100 km, εκπομπές CO2: 45 – 40 g/km.

MINI One D Countryman:
85 kW/116 hp, 0 – 100 km/h σε 11,2΄΄ (11,2΄΄), τελική ταχύτητα: 192 km/h (192 km/h), κατανάλωση: 4,4 – 4,1 lit./100 km (4,3 – 4,0 lit./100 km), εκπομπές CO2: 116 – 107 g/km (112 – 106 g/km).

MINI Cooper D Countryman:
110 kW/150 hp, 0 – 100 km/h σε 9,1΄΄ (9,1΄΄), τελική ταχύτητα: 214 km/h (213 km/h), κατανάλωση: 4,4 – 4,2 lit./100 km (4,4 – 4,2 lit./100 km), εκπομπές CO2: 116 – 110 g/km (117 – 111 g/km).

MINI Cooper D Countryman ALL4:
110 kW/150 hp, 0 – 100 km/h σε 9,0΄΄, τελική ταχύτητα: 211 km/h, κατανάλωση: 4,8 – 4,6 lit./100 km, εκπομπές CO2: 127 – 121 g/km.

MINI Cooper SD Countryman:
140 kW/190 hp, 0 – 100 km/h σε 7,9΄΄, τελική ταχύτητα: 226 km/h, κατανάλωση: 4,5 – 4,2 lit./100 km, εκπομπές CO2: 117 – 111 g/km.

MINI Cooper SD Countryman ALL4:
140 kW/190 hp, 0 – 100 km/h σε 7,6΄΄, τελική ταχύτητα: 224 km/h, κατανάλωση: 4,8 – 4.6 lit./100 km, εκπομπές CO2: 127 – 121 g/km.