Amita: Επανατοποθέτηση στην αγορά με την Amita Free - Νέες γεύσεις το 2025

Amita: Επανατοποθέτηση στην αγορά με την Amita Free - Νέες γεύσεις το 2025

Ανοδική πορεία καταγράφει η Amita καθώς αναπτύσσεται όλο και περισσότερο, ενώ μέσα στο πρώτο επτάμηνο του 2024, η εταιρεία επανατοποθετήθηκε στην ελληνική αγορά, με νέα εικόνα, νέα επικοινωνία αλλά και νέες γεύσεις σηματοδοτώντας με αυτό τον τρόπο, μια νέα εποχή.

Συγκεκριμένα, η Amita Free εμφανίστηκε στην αγορά ανοίγοντας μία νέα κατηγορία, αυτή των συσκευασμένων χυμών νέκταρ χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Όπως αναφέρουν πηγές της Coca Cola Hellenic Bottling Company στο liberal, βασικός σκοπός της εταιρείας είναι η Amita Free να «μεγαλώσει», προσθέτοντας μέσα στο 2025 περισσότερες γευστικές προτάσεις για τους καταναλωτές, ενώ τώρα εμπλουτίζεται αυτή η νέα σειρά με την προσθήκη βιταμινών, διαθέτοντας στην αγορά χυμούς με λειτουργικά οφέλη, όπως «immunity», «energy» και «detox».

Όσον αφορά τη στρατηγική της εταρείας, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, εστιάζει στη μοναδική δυναμική ανάμεσα στη φύση και τον άνθρωπο. «Η Amita, αναγνωρίζοντας πόση δύναμη έχει η φύση και πόσα μπορεί να μας προσφέρει, έρχεται να εμπλουτίσει τις ζωές μας, φέρνοντάς μας πιο κοντά σε όλα τα οφέλη που προσφέρει, προτρέποντάς μας να εντάξουμε όσο το δυνατόν περισσότερη φύση στην καθημερινότητά μας. Αφετηρία της, η ανάγκη όλων μας για χαρά, ηρεμία και ευτυχία: συναισθήματα που γεννιούνται κοντά στο φυσικό μας περιβάλλον».

Το επαναλανσάρισμα της Amita Free δίνει έμφαση σε αυτά τα χαρακτηριστικά στο πλαίσιο και της ευρύτερης επικοινωνίας «Φυσικά Μοναδική» της Amita και της σχέσης της εταιρείας με τη φύση.

Πέρα από αυτό όμως, όπως λένε οι πηγές, η Amita Free συγκεκριμένα απαντάει στις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Απευθύνεται σε όλους εκείνους που δεν αναζητούν μόνο την απόλαυση μέσα από ένα χυμό, αλλά και όλα τα λειτουργικά οφέλη που τους προσφέρουν οι βιταμίνες.

Για το τι οδήγησε σε αυτήν την επιτυχημένη πορεία, οι πηγές αναφέρουν πως η Amita σήμερα καταφέρνει να αναπτυχθεί γρηγορότερα από την κατηγορία, κάτι στο οποίο συμβάλλει τόσο το ολοκληρωμένο πλάνο ενεργειών της εταιρείας (προϊόντα και επικοινωνία που καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών), όσο κυρίως η ουσιαστική σύνδεση που έχει αναπτύξει με τους καταναλωτές όλα αυτά τα χρόνια.  

Η ανανεωμένη σειρά Amita Free που ξεκίνησε να κυκλοφορεί το Σεπτέμβριο του 2024 έχει 3 μοναδικές προτάσεις χυμών από φρούτα και λαχανικά, εκ των οποίων οι 2 είναι ολοκαίνουριες (Immunity & Detox):

  • Amita Free Energy (Πορτοκάλι, Καρότο, Λεμόνι) 
  • Amita Free Immunity (Ανανάς, Πορτοκάλι, Passion Fruit, Ginger)
  • Amita Free Detox (Σταφύλι, Ρόδι, Elderberry, Παντζάρι, Cranberry)

Όλοι οι χυμοί της σειράς Amita Free κυκλοφορούν σε συσκευασίες:

  • Tetra Pak 1lt, που απαντάει στην ανάγκη για κατανάλωση στο σπίτι ή/και για πολλαπλά servings για τις ανάγκες όλης της οικογένειας
  • 330ml, μία πρακτική συσκευασία που εξυπηρετεί την κατανάλωση on the go.