Οικονομικά αποτελέσματα 2023
Henkel: Ισχυρές επιχειρηματικές επιδόσεις το 2023

Henkel: Ισχυρές επιχειρηματικές επιδόσεις το 2023

Οικονομικά αποτελέσματα 2023

Iσχυρή ανάπτυξη οργανικών πωλήσεων και σημαντική βελτίωση κερδών παρουσίασε η Henkel to 2023.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν στα 2,15 δισ. ευρώ, παρουσιάζοντας πολύ ισχυρή οργανική ανάπτυξη 4,2%. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT)* ανήρθαν στα 2,6 δισ. ευρώ, σημαντικά αυξημένα κατά 10,2%, ενώ το περιθώριο EBIT διαμορφώθηκε στο 11,9%, σημειώνοντας βελτίωση κατά 150 μονάδες βάσης.

Τα κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS) εμφάνισαν αύξηση 20% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες και ανήλθαν στα 4,35 ευρώ.

 Σε νέο υψηλό επίπεδο διαμορφώθηκαν οι διαθέσιμες ταμειακές ροές, στα 2,6 δισ. ευρώ.

Η εταιρεία προτείνει τη διανομή μερίσματος 1,85 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή.

Η Henkel συνεχίζει με εντατικούς ρυθμούς την υλοποίηση του προγράμματος στρατηγικής ανάπτυξής της.

Πιο συγκεκριμένα:

- Consumer Brands: Η συγχώνευση προχωρά ταχύτερα από το προγραμματισμένο.

 - Adhesive Technologies: Νέος οργανισμός με ακόμα μεγαλύτερη αφοσίωση στον πελάτη.

- Ενισχύθηκαν και οι δύο επιχειρηματικές μονάδες με στοχευμένες εξαγορές.

- Προώθηση της βιωσιμότητας σε βασικούς τομείς

Οι στόχοι για το 2024

Όσον αφορά το οικονομικό έτος 2024, στόχος της εταιρείας είναι να συνεχίσει την κερδοφόρα ανάπτυξή της. Ειδικότερα, η εταιρεία αναμένει οργανική αύξηση των πωλήσεων από 2,0% έως 4,0%, περιθώριο EBIT από 12,0% έως 13,5% και κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS) αυξημένο κατά 5% έως 20% (σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες).

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της εταιρείας ο CEO της Henkel, Carsten Knobel, δήλωσε: «Παρά το διαρκώς απαιτητικό περιβάλλον της αγοράς, προωθήσαμε με συνέπεια τη στρατηγική ανάπτυξής μας το 2023 και μάλιστα επιταχύναμε την εφαρμογή της. Προσφέραμε πολύ ισχυρή οργανική ανάπτυξη πωλήσεων και βελτιώσαμε σημαντικά την κερδοφορία. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπερβούμε τις προοπτικές και προβλέψεις που είχαν τεθεί στην αρχή του έτους. Αυτή η επιτυχημένη εξέλιξη οδηγήθηκε τόσο από την επιχειρηματική μονάδα Συγκολλητικών Τεχνολογιών (Adhesive Technologies) όσο και από τη μονάδα Consumer Brands».