J. Karas (ΟΠΑΠ): Δυναμική ανάπτυξη με ενίσχυση retail και online καναλιού

J. Karas (ΟΠΑΠ): Δυναμική ανάπτυξη με ενίσχυση retail και online καναλιού

Η αναζωογόνηση των παραδοσιακών παιχνιδιών και η περαιτέρω ανάπτυξη του online καναλιού  είναι οι δυο βασικοί παράγοντες που θα ενισχύσουν το retail κανάλι του ΟΠΑΠ στο εξής, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο CEO κ. Jan Karas στην ενημέρωση των αναλυτών για τα αποτελέσματα α΄τριμήνου του οργανισμού. 

Ο ίδιος αναφέρθηκε στις επιδόσεις και την οργανική ανάπτυξη που ξεκίνησε ο ΟΠΑΠ το 2024, με το online κανάλι να καταγράφει ισχυρή δραστηριότητα και το retail κανάλι να ενισχύει περαιτέρω τη θέση του. 

Κάνοντας μια αναφορά για την πορεία των οικονομικών μεγεθών στο α΄ τρίμηνο του 2024, ο κ. Karas ανέφερε ότι τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) ανήλθαν στα €549,7 εκατ.ευρώ (αύξηση 4,2% σε ετήσια βάση). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 190,3 εκατ.ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη τριμήνου έφτασαν τα 113,3 εκατ.ευρώ

Στο α΄τρίμηνο, σύμφωνα με τον κ. Karas , η εταιρεία παρέμεινε εστιασμένη στη βελτίωση των προτάσεων της προς τους πελάτες και στην προώθηση καινοτομιών. Στο πλαίσιο αυτό, η αρχή του 2024 ήταν ενθαρρυντική, με ισχυρές επιδόσεις για τις online δραστηριότητες και τις retail δραστηριότητες να επιδεικνύουν ισχυρή ανθεκτικότητα.

Σε ό,τι αφορά το Eurojackpot ο κ. Karas τόνισε ότι καταγράφει ένα δυνατό ξεκίνημα, σε αυτό το αρχικό στάδιο, οδηγώντας σε επιπρόσθετο GGR και δίνοντας ώθηση και στο υπόλοιπο χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω κληρώσεων. Συνολικά, η έλευση του Eurojackpotκαι η επανατοποθέτηση του ΛΟΤΤΟ και του ΤΖΟΚΕΡ έχουν τύχει θερμής αποδοχής από υπάρχοντες και νέους πελάτες, με τη διοίκηση του ΟΠΑΠ να εκφράζει την αισιοδοξία της για τις μελλοντικές επιδόσεις τους.    

Ακόμη, ο CEO tτου ΟΠΑΠ  εστίασε στις πρωτοβουλίες για την αναζωογόνηση παραδοσιακών παιχνιδιών και τη συνεχή αναβάθμιση της retail εμπειρίας των πελατών. Στη βάση αυτή, αναφέρθηκε στην ανανέωση της προϊοντικής οικογένειας των «7αριών» του ΣΚΡΑΤΣ, στην εισαγωγή νέων virtual παιχνιδιών στο Πάμε Στοίχημα, σε ειδικές προωθητικές ενέργειες για τα καταστήματα PLAY, καθώς και στη νέα ειδική έκδοση του Λαϊκού Λαχείου, που κληρώνει ως μεγάλο έπαθλο ένα σπίτι αξίας €400.000. Ακόμη, το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση του retail καναλιού, διατήρησε την ισχυρή δυναμική του και τις τάσεις αύξησης της βάσης ενεργών παικτών. 

Το online κανάλι συνεχίζει να αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης για τον ΟΠΑΠ. Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση της εταιρείας στάθηκε στην αξιοσημείωτη ανάπτυξη που εμφανίζει η iLottery πλατφόρμα Opaponline.gr, η οποία έκλεισε πρόσφατα ένα χρόνο παρουσίας στην ελληνική αγορά. Επίσης, έμφαση δόθηκε και στο γεγονός ότι τα παιχνίδια online casino ενίσχυσαν σημαντικά τις επιδόσεις τους για ένα ακόμη τρίμηνο. 

Επιπλέον, η online πρόταση του ΟΠΑΠ έχει εξελιχθεί περαιτέρω, με την εισαγωγή των καινοτόμων προγραμμάτων loyalty PSREWARDS (για τους παίκτες online αθλητικού στοιχήματος) και iLottery MyREWARDS (για τους παίκτες της iLottery πλατφόρμας).

Τα νέα προγράμματα loyalty συμβάλλουν στην ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και της παικτικής δραστηριότητας. Ακόμη, στο Pamestoixima.gr, είναι πλέον διαθέσιμα νέα χαρακτηριστικά και δυνατότητες, που εστιάζουν στο κοινωνικό στοιχείο, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικές βελτιώσεις, που ενισχύουν συνολικά την εμπειρία των παικτών, ιδιαίτερα ενόψει των μεγάλων διεθνών αθλητικών γεγονότων του καλοκαιριού.