Shutterstock
Το Netflix διεισδύει βαθύτερα στο gaming
Shutterstock

Το Netflix διεισδύει βαθύτερα στο gaming

Η εταιρεία που ξεκίνησε με ταχυδρόμηση DVD και εξελίχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής, φαίνεται να εντείνει την απόπειρα συντονισμένης διείσδυσης στον χώρο του gaming.

Συγκεκριμένα, το Netflix κατασκευάζει το πρώτο του στούντιο βιντεοπαιχνιδιών στο Ελσίνκι της Φινλανδίας, επενδύοντας στο άνοιγμα που έχει πραγματοποιήσει στο mobile gaming, όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα.

Οι εν λόγω εξελίξεις έρχονται μετά από μια δύσκολη χρονιά για το Netflix, το οποίο δήλωσε ότι έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία και είδε τη μετοχή του να βυθίζεται περισσότερο από 60% το 2022, εν μέσω μιας ευρύτερης ύφεσης της αγοράς.

Παρά ορισμένες πρόσφατες προσπάθειες περικοπής του κόστους, ο Tom Forte, ανώτερος ερευνητικός αναλυτής στο D.A. Ο Davidson είπε ότι βλέπει τον άξονα του παιχνιδιού ως «παράδειγμα του Netflix (NFLX) που παίζει επίθεση, όχι μόνο άμυνα».

«Προς τιμή του Netflix, είναι ένας μακροπρόθεσμος στοχαστής», είπε ο Forte. «Αν σκέφτεστε τα βασικά τους σημεία, τα DVD για ροή, σκέφτονται μακροπρόθεσμα και ενεργούν μακροπρόθεσμα».

Ο Forte πρόσθεσε ότι το Netflix «αναγνώρισε νωρίς» ότι το gaming ήταν μια ανταγωνιστική απειλή για το κοινό του, δεδομένου του πόσο χρόνο οι άνθρωποι ξοδεύουν τώρα τόσο παίζοντας οι ίδιοι, όσο και παρακολουθώντας επαγγελματίες να παίζουν δημοφιλή παιχνίδια. Αυτό το segue παρέχει επίσης έναν άλλο τρόπο στο Netflix να κερδίσει χρήματα από μερικά πιο δημοφιλή franchise του, συμπεριλαμβανομένης της σειράς «Stranger Things».

Το νέο στούντιο παιχνιδιών θα διευθύνεται από τον Marko Lastikka, έναν βετεράνο από τους γίγαντες gaming Zynga και Electronic Arts, δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Netflix των Game Studios Amir Rahimi σε μια ανάρτηση στο blog.

Η ανακοίνωση της Δευτέρας ανεβάζει τον συνολικό αριθμό των στούντιο παιχνιδιών του Netflix σε τέσσερα. Εκτός από την εξαγορά της Next Games, η εταιρεία έχει αποκτήσει στο παρελθόν το Night School Studio και το Boss Fight Entertainment. Ο Rahimi του Netflix είπε ότι κάθε στούντιο έχει «διαφορετικά δυνατά σημεία και τομείς εστίασης» και μαζί θα αναπτύξουν μια ποικιλία παιχνιδιών για τους χρήστες του Netflix.

Τα παιχνίδια Netflix υπάρχουν εδώ και λίγο περισσότερο από ένα χρόνο. Ο γίγαντας του streaming έχει τώρα 32 παιχνίδια που έχουν ληφθεί περίπου 30 εκατομμύρια φορές παγκοσμίως, σύμφωνα με στοιχεία που κοινοποίησε στο CNN Business την Τρίτη η εταιρεία ερευνών αγοράς Apptopia.

Τα παιχνίδια Netflix μπορούν να ληφθούν και να παιχτούν σε κινητές συσκευές, συμπεριλαμβανομένων τηλεφώνων και tablet Android, καθώς και σε iPhone, iPad και iPod Touch, αλλά δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμα σε άλλες κονσόλες. Οι προσφορές κυμαίνονται από το ρετρό παιχνίδι περιπέτειας «Stranger Things: 1984» έως το «Hextech Mayhem: A League of Legends Story».

Τον περασμένο μήνα, 1,63 εκατομμύρια άνθρωποι κατά μέσο όρο ασχολήθηκαν με τα παιχνίδια του Netflix σε καθημερινή βάση, σύμφωνα με τα δεδομένα της Apptopia. Αυτός ο αριθμός αντιπροσωπεύει μόνο ένα μικρό κλάσμα των 220 εκατομμυρίων συνδρομητών της εταιρείας που πληρώνουν.