Wolt: Λανσάρει το «υβριδικό delivery» και αυξάνει το πελατολόγιό της

Wolt: Λανσάρει το «υβριδικό delivery» και αυξάνει το πελατολόγιό της

Αύξηση του τζίρου και των παραγγελιών τους είδαν περισσότερες από 13.000 επιχειρήσεις μέσα από τη συνεργασία με την πλατφόρμα της Wolt κατά τη διάρκεια του 2023, σύμφωνα με πληροφορίες. Ταυτόχρονα, το 100% ξεπέρασε ο ετήσιος ρυθμός αύξησης του τζίρου των επιχειρήσεων μέσω της Wolt, ενώ και οι παραγγελίες αυξήθηκαν με αντίστοιχο ρυθμό.

Η παρουσία της Wolt μετρά πάνω από 40 πόλεις, ενώ δε σταματά να προσθέτει νέες επιχειρήσεις στην πλατφόρμα της, προσπαθώντας να αποτελέσει ένα «shopping mall». Επιπλέον, η Wolt έχει λανσάρει δύο νέα εργαλεία: το Hybrid Delivery και τα Wolt Ads.

Hybrid Delivery

Η Wolt λανσάρει το Hybrid Delivery, ως μία επιπλέον επιλογή παράλληλα με το self delivery,το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο στην πλατφόρμα για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις εστίασης. Αυτό το νέο εργαλείο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιλέγουν μεταξύ της αξιοποίησης του δικτύου συνεργατών διανομέων της Wolt ή του δικού τους προσωπικού διανομέων, προκειμένου να ολοκληρώσουν τις παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας.

Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται το ότι οι επιχειρήσεις έχουν μεγαλύτερη ευελιξία και έλεγχο στο πώς προχωρούν με την αποστολή των παραγγελιών, έτσι ώστε να κάνουν τη βέλτιστη επιλογή με βάση το τι είναι πιο συμφέρον λειτουργικά και οικονομικά.

Wolt Ads

Παράλληλα, η Wolt προχωρά και στο λανσάρισμα του εργαλείου Wolt Ads, τόσο για συνεργαζόμενες επιχειρήσεις (Wolt Ads for Merchants), όσο και για brands (Wolt Ads for Brands), προκειμένου να συνεισφέρει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης και την ενίσχυση της προβολής των επιχειρήσεων που υπάρχουν στην πλατφόρμα.

Τα Wolt Ads για Brands είναι μία διαφημιστική πλατφόρμα η οποία προσφέρει μεγαλύτερη προβολή για τα brands, τις επιχειρήσεις και τα προϊόντα, εντός και εκτός της εφαρμογής μας

Έτσι, με αυτό το εργαλείο συνδυάζεται η καλύτερη προβολή των επιχειρήσεων που επιλέγουν να το αξιοποιήσουν, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να ανακαλύψουν νέα venues και προσφορές, ενώ πραγματοποιούν τις αγορές τους.

Η Wolt μετρά μέχρι σήμερα πάνω από 36 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες στην πλατφόρμα της, σε 28 αγορές παγκοσμίως και σε πάνω από 500 πόλεις.