Ειδομένη. Αφού είναι σύνορα...

Ειδομένη. Αφού είναι σύνορα...

Αλλεργία με τα σύνορα πρέπει να έχει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, αλλιώς δεν εξηγείται πως, μετά τα θαλάσσια που «δεν υπάρχουν» και τα χερσαία έχουν αφεθεί στη μοίρα τους.

Πριν λίγο καιρό απασχόλησε, ας πούμε, το Μαξίμου, ο φράχτης στον Έβρο που κάποτε ήταν ντροπή και έπρεπε να γκρεμιστεί και ξαφνικά έγινε απαραίτητος και αναγκαίος. Τώρα απασχολεί(;) το Μαξίμου, η Ειδομένη και τα ελληνοσκοπιανά σύνορα που παραμένουν κλειστά από τις 18 Νοεμβρίου…

Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, οι Σκοπιανοί κρατούν κλειστά τα σύνορα, σε μια προσπάθεια να ελέγξουν τις ροές των μεταναστών και προσφύγων. Οι οικονομικοί μετανάστες, στους οποίους η σκοπιανή κυβέρνηση απαγορεύει τη διέλευση, αντέδρασαν με κατάληψη και κλείσιμο των σιδηροδρομικών γραμμών, επηρεάζοντας περί τα 1.800 βαγόνια, από και προς την Ελλάδα.

Και οι ελληνικές αρχές τι κάνουν...; Καλά είναι! Περιμένουν εντολές από την κυβέρνηση, η οποία κάθεται και… βλέπει τα τραίνα να περνούν… Που λέει ο λόγος να περνούν. Γιατί και να περάσουν, που να πάνε; Σε λίγο η ουρά των βαγονιών θα φτάσει στη Λάρισα…

Η ζημιά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αγγίζει το 1,5 εκατομμύριο ευρώ! Μέχρι σήμερα. Ακόμα ισχυρότερο όμως είναι το πλήγμα που δέχεται η αξιοπιστία της εταιρείας και κατά συνέπεια η χώρα, καθώς εταιρείες κολοσσοί όπως η COSCO η Hewlett Packard και η Sony, αλλά και άλλες εισαγωγικές εκφράζουν πλέον ανοικτά την έντονη δυσφορία τους, ενώ κάποιες συνεργαζόμενες με αυτές, απειλούν να διακόψουν τη συνεργασία τους με την Ελλάδα!

Ότι προσπάθησε, με πολύ κόπο είναι αλήθεια, να χτίσει σε αυτό το υψηλό επίπεδο συνεργασιών η προηγούμενη κυβέρνηση, κινδυνεύει να καταστραφεί από την τωρινή. Κανείς, εκτός από κάποιους παλαιολιθικούς του ΣΥΡΙΖΑ, δεν θέλει να πιστεύει πως η σημερινή κυβέρνηση θα επεδίωκε κάτι τέτοιο. Άρα πρόκειται, για μία ακόμη φορά, για ανικανότητα και αντανακλαστικά πιο αργά και από του συμπαθούς Ραν Ταν Πλαν…

Άμεσες είναι οι επιπτώσεις και στην ελληνική οικονομία, αφού πολλές επιχειρήσεις δεν μπορούν να παραλάβουν τα προϊόντα τους. Μέσα στα σταματημένα βαγόνια, υπάρχουν καύσιμα, πρώτες ύλες, ηλεκτρονικός εξοπλισμός και τρόφιμα σε ψυγεία. Και όλα αυτά ενόψει των γιορτών των Χριστουγέννων, που για πολλές επιχειρήσεις και εργαζόμενους σε αυτές, αποτελεί μια τεράστια ανάσα.

Επιτέλους ο κ. Τσίπρας και οι σύντροφοί του θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι είναι κυβέρνηση και θα πρέπει πια να αντιμετωπίζουν και να λύνουν τις καταλήψεις και όχι να τις στηρίζουν ή να σφυρίζουν αδιάφορα. Μια καλή αρχή θα ήταν αυτή στις σιδηροδρομικές γραμμές.

Διαβάστε ακόμα:

- Ακινητοποιημένα 1.800 βαγόνια εξαιτίας της κατάστασης στην Ειδομένη

- ΕΒΕΘ: Προβλήματα στις εμπορευματικές μεταφορές

- Γ. Μουζάλας: Στην Αθήνα οι πρόσφυγες από την Ειδομένη