Οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας της Lidl Ελλάς εξηγούν γιατί η «συμπόρευση καριέρας και οικογένειας, είναι τρόπος ζωής»
«Εμείς οι Γυναίκες…»

Οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας της Lidl Ελλάς εξηγούν γιατί η «συμπόρευση καριέρας και οικογένειας, είναι τρόπος ζωής»

Οι πρωταγωνίστριες της καμπάνιας της Lidl Ελλάς εξηγούν «μπορούμε καριέρα και οικογένεια μαζί»

Η Lidl Ελλάς δίνει το «βήμα» στις γυναίκες. Μέσα από τις προσωπικές τους ιστορίες, που γυρίστηκαν σε videos και «ανέβηκαν» στα social media της εταιρείας στο πλαίσιο μιας νέας καμπάνιας, οι πρωταγωνίστριες, όλες με δραστηριότητα σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς, εξηγούν πως
συνδυάζουν στη ζωή τους την καριέρα, την οικογένεια και την κοινωνική παρουσία. Κάθε μία απ’ αυτές, μιλά για τις προσωπικές της εμπειρίες. Όλες όμως μεταφέρουν ένα κοινό μήνυμα: Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

Πρόκειται για ένα μήνυμα το οποίο η Lidl Ελλάς κάνει πράξη στο εργασιακό της περιβάλλον εδώ και χρόνια, πρεσβεύοντας αλλά και εφαρμόζοντας στην πράξη την ισότητα των φύλων και την πολιτική ίσων ευκαιριών μεταξύ όλων των ανθρώπων της.

Με μία τέτοια πολιτική να βρίσκεται ψηλά στο σύστημα εταιρικών αξιών της Lidl Ελλάς, η εταιρεία προχωρά συχνά και σε πρωτοβουλίες που αποσκοπούν στην εμπέδωσή τους από το σύνολο της κοινωνίας. Και το «Εμείς οι γυναίκες...» είναι ακριβώς μία τέτοια πρωτοβουλία. Επιδιώκοντας να καταγράψει ότι ένα παλαιό κοινωνικό στερεότυπο, αυτό της «κόντρας» ανάμεσα στο ρόλο μιας μητέρας, που ταυτόχρονα τρέχει και την καριέρα της, δεν υπάρχει. Γιατί πλέον οι γυναίκες καριέρας, μεγαλώνουν με επιτυχία τα παιδιά τους, ενώ και οι μητέρες κάνουν εξαιρετικές καριέρες.

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες...» πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Το πώς οι σημερινές γυναίκες εκπληρώνουν με επιτυχία το ρόλο της μητρότητας σε συνδυασμό με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία σε οποιοδήποτε αντικείμενο, μας το εξηγούν την περίοδο αυτή πρωταγωνίστριες της καμπάνιας:

Η Σμαράγδα Λιάτσικου  που στα 46 της χρόνια, πέρασε πρώτη με ρεκόρ μονάδων στην Ιατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Λένα Αρώνη που καταφέρνει να συνδυάσει μια εξαιρετική καριέρα με μια εξαιρετική οικογένεια.  Η δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Μαρία Κακαλή, που αποδεικνύει ότι για μία γυναίκα με δημόσιο αξίωμα, η οικογένεια δεν είναι εμπόδιο. Η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς η οποία είναι μία φανταστική μητέρα, που ταυτόχρονα κατέχει έναν επαγγελματικό ρόλο ευθύνης στον ιδιωτικό τομέα. Η Εύα Καιλή, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και η Ολυμπιονίκης της Τοξοβολίας Ευαγγελία Ψάρρα.

Το Liberal.gr ξεχώρισε την προσωπική ιστορία της Ευαγγελίας Ψάρρα. Αθλήτρια διεθνούς εμβέλειας, πρέσβειρα της ελληνικής τοξοβολίας, έχει δώσει το παρών με τα ελληνικά χρώματα στους Ολυμπιακούς του Πεκίνου, του Λονδίνου, του Ρίο και του Τόκιο, ενώ φιλοδοξεί να είναι παρούσα και στο Παρίσι το 2024. Για μία τέτοια αθλήτρια, που ταυτόχρονα είναι και μητέρα δύο παιδιών, οι αγωνιστικές υποχρεώσεις είναι θεωρητικά ανυπέρβλητες για να συνδυαστούν με το ρόλο μιας μητέρας. Κι όμως... δεν είναι. Η ίδια εξηγεί: «το να συμμετέχει κάποιος στους Ολυμπιακούς Αγώνες απαιτεί απόλυτο προγραμματισμό ζωής… Θεωρητικά αυτό θα με απέκλειε από τη δημιουργία οικογένειας. Αλλά, αν θέλεις κάτι πολύ, το καταφέρνεις»...

Η Ευαγγελία Ψάρρα, μέσα από τον προσωπικό της αγώνα, κατάφερε να εξισορροπήσει το ρόλο της αθλήτριας και της συζύγου, διαμορφώνοντας και μία εξαιρετική οικογένεια. Συχνά έπαιρνε τα παιδιά της, τη Μαρία και το Χρήστο στις προπονήσεις. Εκεί, όχι μόνο τα μύησε στον αθλητισμό, αλλά κατάφερε να κερδίσει και τον κοινό χρόνο που χρειαζόταν μαζί τους ως μητέρα. 

«Πάντα υπάρχει ένας στόχος» αναφέρει η ίδια, εξηγώντας ότι για την επίτευξή του, το κλειδί, είναι το κίνητρο. Και για την ίδια, ο επόμενος στόχος, η επόμενη κατάκτηση είναι να βρεθεί στους Ολυμπιακούς του Παρισιού, μαζί με την νεαρή Μαρία που ήδη προπονείται στην τοξοβολία και φιλοδοξεί να ξεπεράσει τη μητέρα της σε επιδόσεις και συμμετοχές... 

Δείτε τo video της Μαρίας Ψάρρα: 

Δείτε τα video και των άλλων πέντε πρωταγωνιστριών εδώ!

Το μήνυμα

Σκοπός της καμπάνιας είναι, μέσα από τα παραδείγματα των πρωταγωνιστριών, τα νέα παιδιά, και κυρίως οι νέες γυναίκες να αντλήσουν εμπειρίες και ενδεχομένως να ταυτιστούν μαζί τους, δίνοντας απαντήσεις για το πώς μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια. Άλλωστε, ο συνδυασμός της οικογενειακής ζωής με μία επιτυχημένη σταδιοδρομία δεν πρέπει να θεωρείται επίτευγμα, αλλά τρόπος ζωής. Και αυτό αφορά όλες τις γυναίκες, ανεξάρτητα από τον επαγγελματικό τομέα που θα επιλέξουν.

Η Lidl Ελλάς πρωτοστατεί στην παροχή ίσων ευκαιριών

Η Lidl Ελλάς προάγει συστηματικά το θέμα της ισότητας των φύλων στο πλαίσιο της επιχειρησιακής της λειτουργίας, αλλά και στην αλυσίδα αξίας της, καθώς είναι πεπεισμένη ότι οι ίσες ευκαιρίες και η διαφορετικότητα αποτελούν κύριες συνιστώσες μιας μακροχρόνιας εταιρικής επιτυχίας. Στο πλαίσιο αυτό άλλωστε, έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (Women Empowerement), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων.

Όσοι γνωρίζουν την επιχειρησιακή πρακτική της Lidl Ελλάς, είναι σε θέση να βεβαιώσουν ότι στη «λογική» της βρίσκεται η διαρκής αύξηση του ποσοστού γυναικών στελεχών σε επίπεδο μέσης και ανώτερης διοίκησης. Επίσης, εφαρμόζει ενιαία μισθολογική δομή που βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια, όπως η επαγγελματική εμπειρία, οι εξειδικευμένες γνώσεις και οι δεξιότητες ανεξαρτήτως φύλου. Την ίδια στιγμή, απαιτεί και προωθεί πολιτικές ίσων ευκαιριών και από τους εταίρους της στην αλυσίδα αξίας. Για όλους αυτούς τους λόγους, έλαβε και πιστοποίηση (μία από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα) με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών στο επιχειρηματικό περιβάλλον με στόχο την ισότητα των φύλων.