Η καταναλωτική εμπιστοσύνη σύμφωνα με τα στοιχεία του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν για τις ΗΠΑ αυξήθηκε στο 64,6 τον Ιανουάριο από 59,7 το Δεκέμβριο στο υψηλότερο επίπεδο από τον Απρίλιο ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 60,5
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη σύμφωνα με τα στοιχεία του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν για τις ΗΠΑ αυξήθηκε στο 64,6 τον Ιανουάριο από 59,7 το Δεκέμβριο στο υψηλότερο επίπεδο από τον Απρίλιο ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 60,5
Διαβάστε Περισσότερα
Πώς η τεχνολογία χτίζει σταθερές σχέσεις εμπιστοσύνης για τις επιχειρήσεις
Πώς η τεχνολογία χτίζει σταθερές σχέσεις εμπιστοσύνης για τις επιχειρήσεις
20/09/2024 • 16:10
• Επιχειρήσεις