Νέα συμφωνία για την  Linde και την  Daimler. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να αναπτύξουν από κοινού την επόμενη γενιά τεχνολογίας ανεφοδιασμού υδρογόνου για βαρέα οχήματα με κινητήρα κυψελών καυσίμου β...

<p>Νέα συμφωνία για την&nbsp;Linde (<strong><a href="https://www.liberal.gr/market/o-xiros-pagos-ginetai-to-epomeno-kauto-stoichima-ton-agoron/340140" target="_blank">την είχαμε δει πρόσφατα&nbsp;εδώ</a></strong>)&nbsp;και την&nbsp;&nbsp;Daimler. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να αναπτύξουν από κοινού την επόμενη γενιά τεχνολογίας ανεφοδιασμού υδρογόνου για βαρέα οχήματα με κινητήρα κυψελών καυσίμου βασισμένα σε αποψυγμένο υγρό υδρογόνο (sLH2).&nbsp;Η κυψέλη καυσίμου με βάση το υδρογόνο είναι τεχνολογία στρατηγικής σημασίας, καθώς στοχεύει στην υψηλότερη χωρητικότητα επί του οχήματος, στη μεγαλύτερη εμβέλεια,στον ταχύτερο ανεφοδιασμό και την ανώτερη ενεργειακή απόδοση. Η νέα διαδικασία τροφοδοσίας θα εφαρμοστεί στη σειρά της Mercedes-Benz GenH2 Truck, η οποία παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2020 ως πρωτότυπο όχημα και θα έχει εμβέλεια άνω των 1.000 χιλιομέτρων. Με τη συνεργασία αυτή, η&nbsp;&nbsp;Linde παίρνει για άλλη μια φορά τον τίτλο του εμπειρογνώμονα στην τεχνολογία ανεφοδιασμού υδρογόνου</p>

Νέα συμφωνία για την Linde (την είχαμε δει πρόσφατα εδώ) και την  Daimler. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να αναπτύξουν από κοινού την επόμενη γενιά τεχνολογίας ανεφοδιασμού υδρογόνου για βαρέα οχήματα με κινητήρα κυψελών καυσίμου βασισμένα σε αποψυγμένο υγρό υδρογόνο (sLH2). Η κυψέλη καυσίμου με βάση το υδρογόνο είναι τεχνολογία στρατηγικής σημασίας, καθώς στοχεύει στην υψηλότερη χωρητικότητα επί του οχήματος, στη μεγαλύτερη εμβέλεια,στον ταχύτερο ανεφοδιασμό και την ανώτερη ενεργειακή απόδοση. Η νέα διαδικασία τροφοδοσίας θα εφαρμοστεί στη σειρά της Mercedes-Benz GenH2 Truck, η οποία παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2020 ως πρωτότυπο όχημα και θα έχει εμβέλεια άνω των 1.000 χιλιομέτρων. Με τη συνεργασία αυτή, η  Linde παίρνει για άλλη μια φορά τον τίτλο του εμπειρογνώμονα στην τεχνολογία ανεφοδιασμού υδρογόνου