Οι μετοχές της μεγαλύτερης εταιρείας καλλυντικών στον κόσμο L'Oreal υποχωρούν, καθώς οι υψηλότερες δαπάνες μάρκετινγκ πίεσαν την κερδοφορία, επισκιάζοντας τις καλύτερες των προβλέψεων πωλήσεις....

<p>Οι μετοχές της μεγαλύτερης εταιρείας καλλυντικών στον κόσμο L&apos;Oreal &nbsp;υποχωρούν, καθώς οι υψηλότερες δαπάνες μάρκετινγκ πίεσαν την κερδοφορία, επισκιάζοντας τις καλύτερες των προβλέψεων &nbsp;πωλήσεις. Οι πωλήσεις το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 11,2% στα 9,09 δισ. ευρώ έναντι εκτιμήσεων για κέρδη 8,74 δισ. ευρώ.</p>

Οι μετοχές της μεγαλύτερης εταιρείας καλλυντικών στον κόσμο L'Oreal  υποχωρούν, καθώς οι υψηλότερες δαπάνες μάρκετινγκ πίεσαν την κερδοφορία, επισκιάζοντας τις καλύτερες των προβλέψεων  πωλήσεις. Οι πωλήσεις το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 11,2% στα 9,09 δισ. ευρώ έναντι εκτιμήσεων για κέρδη 8,74 δισ. ευρώ.