CPI: Πώς αντιμετώπισε τις επιπτώσεις του κορονοϊού

CPI: Πώς αντιμετώπισε τις επιπτώσεις του κορονοϊού

Μείωση των δαπανών για επενδύσεις, αναδιαπραγμάτευση των όρων εξόφλησης των πελατών, πρόσθετα μέτρα μείωσης του λειτουργικού κόστους και διενέργεια προβλέψεων απομείωσης. Με αυτούς τους τρόπους αντιμετώπισε η CPI τις επιπτώσεις της πανδημικής κρίσης, η οποία επηρέασε τα έσοδα της εισηγμένης. Παράλληλα σημειώνεται ότι ο όμιλος ενίσχυσε τη ρευστότητά του χρησιμοποιώντας τις διατάξεις που είχε ψηφίσει η κυβέρνηση, κυρίως σε ό,τι αφορά στα μέτρα παράτασης πληρωμής φόρων και ασφαλιστικών εισφορών.  Ωστόσο στη χρήση που έληξε στα τέλη Ιουνίου, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση εσόδων και «γύρισμα» στην κερδοφορία.

Ειδικότερα, τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 16,44 εκατ. ευρώ,  έναντι 15 εκατ. ευρώ  την αντίστοιχη περυσινή περίοδο παρουσιάζοντας αύξηση 9,5%. Η συμμετοχή των υπηρεσιών στο σύνολο των εσόδων της εταιρείας παραμένει σταθερή άνω του 20%. Η λειτουργική κερδοφορία της εταιρείας (EBITDA) ανήλθε σε €830 χιλ. έναντι €510 χιλ. την αντίστοιχη περυσινή χρήση παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση της τάξης του 63%. Παράλληλα, τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε €109 χιλ. έναντι ζημιών €251 χιλ.

Για τη φετινή χρήση τα έσοδα εμφανίζονται αυξημένα συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, κάτι που οφείλεται στο άνοιγμα της αγοράς και στην επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων. Η εταιρεία έχει στόχο την επίτευξη ισορροπημένης ανάπτυξης της, την αύξηση των θέσεων εργασίας, τη συγκράτηση του κόστους και τις επενδύσεις σε νέα προϊόντα.

Σε ό,τι αφορά στις διαταραχές που παρουσιάστηκαν στην εφοδιαστική αλυσίδα κατά τη διάρκεια έξαρσης της πανδημικής κρίσης , η εισηγμένη έχει μειώσει το ρίσκο καθώς χρησιμοποιεί ένα διαφοροποιημένο αριθμό προμηθευτών, ώστε να περιορίσει στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό την εμπορική εξάρτηση. Οι κυριότεροι προμηθευτές της είναι εγκαταστημένοι σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της CPI, Άρης Παπαθάνος, ανέφερε: «Η προηγούμενη χρονιά έκλεισε θετικά με αύξηση του τζίρου και της κερδοφορίας παρά το γεγονός ότι οι συνθήκες λόγω Covid-19 συνέχισαν να είναι αντίξοες. Καταφέραμε να αυξήσουμε τα μερίδια μας και να υλοποιήσουμε σημαντικά έργα. Στόχος μας είναι να επενδύσουμε στην βελτίωση της παρουσίας μας στην αγορά, στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας και στην αύξηση της παραγωγικότητας μας. Το πρώτο τρίμηνο της νέας χρήσης έχει ξεκινήσει καλά και είμαι αισιόδοξος ότι η ανοδική μας πορεία θα συνεχιστεί».