Inform Λύκος: Ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων στο εξάμηνο

Inform Λύκος: Ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων στο εξάμηνο

Ισχυρή ανάπτυξη των πωλήσεων (+37,7%) και της λειτουργικής κερδοφορίας (+84,9%) αποδιδόμενη σε σημαντικό έργο Εντύπων ασφαλείας και τις παρεχόμενες λύσεις Ψηφιακού Μετασχηματισμού κατέγραψε η Inform Π. Λύκος στο πρώτο εξάμηνο του 2022, όπως ανακοίνωσε.

Η επικέντρωση του ομίλου στην υλοποίηση της στρατηγικής του με βασικούς πυλώνες τόσο την προσθήκη νέων γεωγραφικών περιοχών που παρέχει τις υπηρεσίες του, όσο και η ενίσχυση της συμμετοχής των λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού στον κύκλο εργασιών αποδίδει καρπούς όπως απεικονίζεται στα αποτελέσματά του.

Πιο ειδικά, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, οι πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά  13,1 εκατ. ευρώ ή +37,7%  συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο και ανήλθαν στα 47,8 εκατ. ευρώ έναντι 34,7 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2021. Η σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών προέρχεται κυρίως από:

α) την έναρξη της υλοποίησης του έργου που αφορά τη διεξαγωγή των 6 εκλογικών αναμετρήσεων στην Κένυα. Ο Όμιλος έχει αναλάβει την παραγωγή και παράδοση στη χώρα όλου του εκλογικού υλικού για τις  εκλογές που διεξάχθηκαν στην Κένυα τον Αύγουστο. Η αξία που αναγνωρίστηκε τον Ιούνιο ήταν 3,4 εκατ. ευρώ, καθώς το υπόλοιπο έργο υλοποιήθηκε τον Ιούλιο,

β) την αύξηση των πωλήσεων κατά 3,2 εκατ. ευρώ του τομέα ψηφιακής εκτύπωσης και αποστολής λογαριασμών προερχόμενη κατά βάση από την ενσωμάτωση νέων πελατών, την αύξηση του όγκου αποστολών καθώς και την αύξηση των τιμών σε σχέση με πέρυσι ως απόρροια του αυξημένου κόστους εξυπηρέτησης,

γ) την υψηλότερη ζήτηση των εντύπων σε Ελλάδα και Ρουμανία κατά 3,1 εκατ. ευρώ τόσο από κλάδους που είχαν πληγεί από την πανδημία COVID-19 στο πρώτο Εξάμηνο του 2021, όσο και από την αύξηση του κόστους και τη συνεπαγόμενη αύξηση των τιμών,

δ) τον αυξημένο αριθμό ζητούμενων τραπεζικών καρτών στην Ελληνική αγορά λόγω κυρίως του επανασχεδιασμού τους κατά 2,1 εκατ. ευρώ και

ε) τη συνεχιζόμενη αύξηση της συμμετοχής των λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού κατά 1,2 εκατ. με την προσέλκυση νέων πελατών και αύξηση των παρεχόμενων λύσεων τόσο την αγορά της Ελλάδος αλλά και της Ρουμανίας.