Κ. Χατζηδάκης για myAADEapp: Ένα από τα πολλά βήματα ψηφιακού εκσυγχρονισμού της ΑΑΔΕ το 2024

Κ. Χατζηδάκης για myAADEapp: Ένα από τα πολλά βήματα ψηφιακού εκσυγχρονισμού της ΑΑΔΕ το 2024

Τη λειτουργία της νέας χρηστικής εφαρμογής myAADEapp εξήρε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, με ανάρτησή του στο Facebook την Τετάρτη (20/03).

Όπως σημειώνει χαρακτηριστικά ο Κ. Χατζηδάκης «ο μέσος πολίτης μπορεί να έχει πλέον στο κινητό του τηλέφωνο την «ακτινογραφία» των φορολογικών του υποχρεώσεων. Και μπορεί να κάνει μια σειρά από ενέργειες, όπως έκδοση φορολογικής ενημερότητας, εξόφληση φορολογικών υποχρεώσεων, να ενημερωθεί για επιστροφές φόρων, να λάβει ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών κ.λπ.».

Αυτούσια η ανάρτηση του Κ. Χατζηδάκη στο Facebook 

«Η νέα, χρηστική εφαρμογή myAADEapp έρχεται να κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών. Σωστότερα, λιγότερο δύσκολη, διότι όταν μιλάει κανείς για φόρους ίσως δεν πρέπει να χρησιμοποεί τη λέξη «ευκολία». Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί ως φορολογικό ημερολόγιο, αλλά κι ως φορολογικό «ξυπνητήρι». Ο μέσος πολίτης μπορεί να έχει πλέον στο κινητό του τηλέφωνο την «ακτινογραφία» των φορολογικών του υποχρεώσεων. Και μπορεί να κάνει μια σειρά από ενέργειες, όπως έκδοση φορολογικής ενημερότητας, εξόφληση φορολογικών υποχρεώσεων, να ενημερωθεί για επιστροφές φόρων, να λάβει ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών κ.λπ. 

Η νέα αυτή εφαρμογή είναι ένα βήμα ψηφιακού εκσυγχρονισμού. Και το 2024 είναι μια χρονιά που σηματοδοτεί ιδιαίτερα έντονα τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό στην ΑΑΔΕ, πράγμα για το οποίο τόσο εγώ όσο και ο αρμόδιος υφυπουργός Χάρης Θεοχάρης είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι. Σ’ αυτή την κατεύθυνση ακριβώς στοχεύει και ο νόμος που περάσαμε για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής: Καθολική εφαρμογή του myDATA. Επέκταση των ηλεκτρονικών τιμολογίων. Θέσπιση του ψηφιακού δελτίου αποστολής και του ψηφιακού πελατολογίου. Και διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές, η οποία θα ολοκληρωθεί πάση θυσία. 

Επιπλέον, η νέα αυτή εφαρμογή εντάσσεται στο πλαίσιο κι άλλων πρωτοβουλιών για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών. Όπως: Το νέο τηλεφωνικό κέντρο που ετοιμάζεται κατά τα πρότυπα του 1555. Η νέα, πιο χρηστική ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ. Το chatbot που, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορεί να απαντά σε μια σειρά από ερωτήματα των φορολογουμένων. Η προσυμπλήρωση των φορολογικών δηλώσεων και εν γένει η αυτοματοποίηση της υποβολής τους. Και η ίδρυση των νέων υπηρεσιών φορολογικής εξυπηρέτησης. 

Συγχαρητήρια, λοιπόν, σε όσους εργάστηκαν για τη νέα αυτή εφαρμογή: στον Γιώργο Πιτσιλή, στον Δημήτρη Παπαστεργίου και στις ομάδες τους. Τόσο το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών όσο και η ΑΑΔΕ θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες. Τους το χρωστάμε!»