Κορρές: Αύξηση σε λειτουργική κερδοφορία και πωλήσεις στο εννεάμηνο

Κορρές: Αύξηση σε λειτουργική κερδοφορία και πωλήσεις στο εννεάμηνο

Αυξημένη λειτουργική κερδοφορία εμφάνισε ο όμιλος Κορρές την περίοδο του εννεαμήνου του 2015, με τις ενοποιημένες πωλήσεις να ενισχύονται κατά 12% και τις πωλήσεις του εξωτερικού να παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 33%. 

Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης του ομίλου χαρακτήρισαν και το τρίτο τρίμηνο του 2015, συμβάλλοντας στην ιδιαίτερα θετική εικόνα του εννεάμηνου 2015. Οι πωλήσεις παρουσίασαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, αυξήθηκε η λειτουργική κερδοφορία και επιτεύχθηκαν σημαντικά καθαρά κέρδη.

Συγκεκριμένα, οι ενοποιημένες πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 12%, στα 43,9 εκατ. ευρώ από 39,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2014, αποτέλεσμα της εξαιρετικά θετικής πορείας των στρατηγικών αγορών του ομίλου.

Στις διεθνείς αγορές, οι πωλήσεις του ομίλου ενισχύθηκαν κατά 33%, λόγω της μεγάλης δυναμικής που παρουσιάζει η μάρκα στην Αμερική, αλλά και στις αγορές προτεραιότητας στην Ευρώπη.

Παράλληλα, με καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας 1,7 εκατ. ευρώ έκλεισε το εννεάμηνο του 2015 από -0,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014, αποτέλεσμα της εξαιρετικής πορείας της συνολικής δραστηριότητας (πωλήσεις και λειτουργική κερδοφορία) του Ομίλου.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 8,2 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015 από 5,3 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014. Τα αναπροσαρμοσμένα kέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων το 2014 ήταν 7,6 εκατ. ευρώ (με την αφαίρεση της επίπτωσης έκτακτου κόστους αναδιοργάνωσης).

Στην Ελλάδα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο όμιλος θα συνεχίσει να στηρίζει εντατικά τη μάρκα στο βασικό κανάλι του φαρμακείου, με νέα προϊόντα σε στρατηγικές κατηγορίες, που φέρουν σημαντική καινοτομία σε επίπεδο πρωτογενούς έρευνας, εξειδικευμένων φυσικών συστατικών και τεχνολογίας, αλλά και δημιουργικές προωθητικές ενέργειες στο σημείο πώλησης προς όφελος του καταναλωτή.

Σε ό,τι αφορά στη συμμετοχή της εξαγωγικής δραστηριότητας στη συνολική απόδοση του ομίλου, αυτή κατέγραψε περαιτέρω αύξηση, αποτελώντας το 46% των ενοποιημένων πωλήσεών του. Η Αμερική πρωταγωνιστεί στην ανοδική πορεία του ομίλου Κορρές, όπως καταγράφεται στα αποτελέσματα εννεαμήνου 2015, καθώς τα βασικά δίκτυα πώλησης, όπως τα καταστήματα Sephora και το τηλεοπτικό κανάλι HSN, καταγράφουν υψηλούς διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.

Στην Ευρώπη, τη μεγαλύτερη δυναμική παρουσίασαν η Αγγλία και η Νορβηγία, προερχόμενη κυρίως από την οργανική ανάπτυξη των υφιστάμενων σημείων πώλησης, το άνοιγμα νέων σημείων και το λανσάρισμα νέων προϊόντων στις στρατηγικές κατηγορίες του προσώπου και του σώματος.

Τέλος, το β' τρίμηνο του 2015 σηματοδότησε την επίσημη έναρξη διάθεσης των προϊόντων Κορρές στην αγορά της Βραζιλίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας με την AVON.