Κρατήσεις «last minute» για έναν στους δύο Γάλλους, Βρετανούς και Γερμανούς

Κρατήσεις «last minute» για έναν στους δύο Γάλλους, Βρετανούς και Γερμανούς

Κρατήσεις την τελευταία στιγμή είναι διατεθειμένοι να κάνουν ένας στους δύο Γάλλους, Βρετανούς και Γερμανούς σύμφωνα με έρευνα της DFDS, κορυφαίας εταιρείας διαχείρισης ferry boats.Ειδικότερα το 45% όσων ταξιδέψουν θα προχωρήσουν σε κράτηση στον τουριστικό προορισμό που επιθυμούν κοντά στην ημερομηνία αναχώρηση, ενώ οι πιο δημοφιλείς μήνες είναι ο Αύγουστος και ο Σεπτέμβριος.

Η έρευνα αποτυπώνει την αλλαγή στάσης και ψυχολογίας των εν δυνάμει ταξιδιωτών, καθώς καταγράφεται για πρώτη φορά τους τελευταίους έξι μήνες, πως Βρετανοί, Γάλλοι και Γερμανοί είναι διατεθειμένοι να κάνουν κρατήσεις σε προορισμούς του εξωτερικού τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν.

Στη Βρετανία το 33% των ερωτηθέντων εμφανίζονται διατεθειμένοι να ταξιδέψουν εντός των επόμενων τριών μηνών, ενώ παρόμοιο αποτέλεσμα καταγράφεται από την έρευνα και στη Γερμανία. Η πλειονότητα των ερωτηθέντων στη Βρετανία θα προχωρήσει σε κάποια κράτηση αυτό τον μήνα, στοιχείο που ίσως αντικατοπτρίζει την αβεβαιότητα σχετικά με τα μέτρα που θα είναι σε ισχύ σχετικά με τις «πορτοκαλί» και «πράσινες» χώρες. Το 15% των συμμετεχόντων στην έρευνα από τη Βρετανία έχουν ήδη προχωρήσει σε κρατήσεις, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στη Γερμανία και τη Γαλλία είναι 25% και 15%.

Πιο δημοφιλείς μήνες για κρατήσεις είναι ο Αύγουστος και ο Σεπτέμβριος, ενώ σε ό,τι αφορά στο χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της κράτησης και του ταξιδιού, το 20% των ερωτηθέντων εμφανίζονται πρόθυμοι να κάνουν κρατήσεις νωρίτερα από ό,τι στο παρελθόν. Την ίδια στιγμή το 25% των Βρετανών θα ταξιδέψουν λιγότερο με πλοίο συγκριτικά με την προ πανδημίας εποχή, ενώ οι περισσότεροι που συμμετείχαν στην έρευνα αισθάνονται αισιόδοξοι σχετικά με το τέλος της πανδημίας.

Τα ευρήματα της έρευνας της γνωστής εταιρείας βρίσκονται σε απόλυτη αντιστοιχία με τις προβλέψεις της εγχώριας αγοράς για τη φετινή τουριστική περίοδο. Οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής αναμένεται να κυριαρχήσουν και φέτος, ενώ η επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν θα οδηγήσει σε αύξηση των τουριστικών εσόδων.

Η ελληνική τουριστική αγορά αναπτύσσει μια δυναμική που δεν την είχε στην περυσινή σεζόν, με τις κρατήσεις να αυξάνονται, κάτι που οφείλεται στην αλλαγή της ψυχολογίας που καταγράφει και η παραπάνω έρευνα, ανάμεσα στους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ωστόσο «άγνωστος Χ» παραμένει η πανδημική κρίση και οι μεταλλάξεις του κορονοϊού, καθώς σε περίπτωση αύξησης των κρουσμάτων δεν αποκλείεται η λήψη πρόσθετων περιοριστικών μέτρων, γεγονός που θα «τινάξει στον αέρα» μία ακόμη τουριστική σεζόν.