Metro My market: Νέο concept και επενδύσεις 45 εκατ. ευρώ το 2018

Metro My market: Νέο concept και επενδύσεις 45 εκατ. ευρώ το 2018

Του Απόστολου Σκουμπούρη

Νέες επενδύσεις με ίδρυση νέων καταστημάτων, ανακαινίσεις και τροποποιήσεις παλαιότερων αλλά και το «χτίσιμο» ενός νέου concept, που συνολικά θα ανέλθουν στα 45 εκατ. ευρώ δρομολογεί για το 2018 η εταιρεία Metro My market ΑΕΒΕ της οικογένειας Παντελιάδη.

Σ'' έναν χώρο που διαρκώς μεταβάλλεται και είναι σε μόνιμο αναβρασμό τα τελευταία χρόνια, εν μέσω αποχωρήσεων βασικών «παικτών», διεργασιών και ανακατατάξεων, ο όμιλος Metro My market βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης του 3ετούς πλάνου ενσωμάτωσης των καταστημάτων της πρώην Βερόπουλος, ενώ ενισχύει περαιτέρω την ηγετική του θέση στο χώρο του Cash & Carry.

«Για να παραμείνεις στην αγορά πρέπει να μεγαλώνεις διαρκώς, να επενδύεις και να εξελίσσεσαι. Εμείς αυτό κάνουμε». Με τη φράση αυτή, χθες ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Metro My Market κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης οριοθέτησε τους στόχους αλλά και την κουλτούρα ανάπτυξης της αλυσίδας.

Μιλώντας στους δημοσιογράφους κατά την παρουσίαση του νέου cosnept του ομίλου Milestone, στην Πέτρου Ράλλη, που περιλαμβάνει προϊόντα Hotel Restaurant Cafe (Ho.Re.Ca) στο METRO Cash & Carry, o κ. Παντελιάδης τόνισε ότι το συνολικό επενδυτικό πρόγραμμα του 2018 θα φτάσει τα 45 εκατ. ευρώ, λίγο υψηλότερα από το περυσινό.

Μέσα σ'' αυτό, όπως τόνισε, περιλαμβάνονται τα πέντε νέα καταστήματα που ήδη δημιουργούνται, πέντε που θα δημιουργηθούν, καθώς και όλες οι ανακαινίσεις, οι αναδιαρθρώσεις και οι ποιοτικές τροποποιήσεις καταστημάτων που είναι σε εξέλιξη.

Σ'' ό,τι αφορά το δίκτυο της Βερόπουλος φέτος ολοκληρώνεται η ενσωμάτωση των καταστημάτων με την ολοκλήρωση και των 51 τελευταίων ανακαινίσεων. Θυμίζουμε ότι το 2016 ανακαινίστηκαν περί τα 65 καταστήματα, ενώ πέρυσι έγιναν κοντά στις 40 ανακαινίσεις.

Για τη συνολική αγορά του λιανικού εμπορίου ο κ. Παντελιάδης επισήμανε ότι το 2017 ήταν ένα έτος σταθεροποίησης της αγοράς, μετά από σειρά ετών πτώσης και συρρίκνωσης της κατανάλωσης.

Για το 2018 προέβλεψε μικρή ανάπτυξη της οικονομίας η οποία – όπως είπε – δε σημαίνει ότι θα καθρεφτιστεί άμεσα στα αποτελέσματα (όλων) των εταιρειών λιανικής καθώς υπάρχει σημαντική μετακίνηση καταναλωτών, λόγω του επαναλανσαρίσματος στην αγορά τόσο των καταστημάτων της Βερόπουλος (ως My Market), αλλά και της Μαρινόπουλος (από τη Σκλαβενίτης). «Πάντως, είναι σημαντικό ότι σταμάτησε η πτώση», τόνισε χαρακτηριστικά.

Το νέο φιλόδοξο consept με είδη μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca στην Π. Ράλλη

Καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες μεταβάλλονται, το λιανικό εμπόριο αλλάζει και προσαρμόζεται στις νέες τάσεις των καιρών, αλλά και στις απαιτήσεις μιας αγοράς που λόγω του τουρισμού ζητάει καινούρια πράγματα.

Με στόχο λοιπόν τον τουρισμό, δεδομένου ότι από τη χώρα «περνά» ετησίως πληθυσμός τρεις φορές πάνω από αυτόν της Ελλάδος, καθώς φέτος αναμένονται πάνω από 30 εκατ. τουρίστες, η Metro My Market ανακοίνωσε χθες και εγκαινιάζει σήμερα ένα νέο πρωτότυπο χώρο με είδη μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca στο Metro Cash & Carry στην Πέτρου Ράλλη. Στόχος, είναι ο απλός μικρός επαγγελματίας, ο μικροξενοδόχος, ο μικρός βιοτέχνης και κάθε άλλου είδους επαγγελματίας που δραστηριοποιείται πέριξ του κλάδου της Ho.Re.Ca.

Η Milestone, εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο της METRO, δημιούργησε έναν ξεχωριστό και εξειδικευμένο χώρο στον 1ο όροφο του καταστήματος στην Πέτρου Ράλλη, ο οποίος αποτελεί τον πρώτο ειδικά διαμορφωμένο χώρο για είδη μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca.

Σ'' ένα χώρο πώλησης περίπου 1.000 τ.μ., το κατάστημα φιλοξενεί προϊόντα από κατηγορίες όπως είδη τραπεζαρίας, μπαρ, κουζίνας, κρεβατοκάμαρας, μπάνιου, μιας χρήσης/αναλώσιμα και γενικής χρήσης.

Το νέο concept της Milestone είναι σχεδιασμένο να παρέχει υπηρεσίες εξατομίκευσης αρκετών ειδών με το λογότυπο της εκάστοτε επιχείρησης, ενώ λειτουργεί ειδικό σημείο ηλεκτρονικής πληροφόρησης «Info point» που περιέχει πάνω από 20.000 κωδικούς. Όπως τόνισαν οι άνθρωποι του ομίλου, για τις ανάγκες του νέου χώρου, δημιουργήθηκαν δεκάδες άμεσες νέες θέσεις εργασίας και αρκετές έμμεσες σε αποκλειστικούς συνεργάτες.

«Γωνιές» Ho.Re.Ca. σε όλα τα Cash & Carry και τα My Market

Παρ'' ότι το Metro Cash & Carry στην Πέτρου Ράλλη θα είναι η ναυαρχίδα σε προϊόντα Ho.Re.Ca., το νέο consept θα επεκταθεί σταδιακά και στα υπόλοιπα 48 καταστήματα Cash & Carry του ομίλου Metro, ενώ μέσα στο 2018 θα δημιουργηθούν τέτοιες «γωνιές» και στα 223 My Market του ομίλου.

Ο αρχικός προγραμματισμός περιλαμβάνει τη δημιουργία διαδρόμων σε τρία καταστήματα METRO Cash & Carry (στον Άλιμο, στην Ελευσίνα και στα Γλυκά Νερά) και σε τέσσερα My market (στο Ολυμπιακό Χωριό, στην Κηφισιά, στο Χαλάνδρι και στη Βάρη).

Ποια είναι η Milestone

H Milestone είναι μία εταιρεία που δημιουργήθηκε πρόσφατα και εξειδικεύεται στην εμπορία οικιακών ειδών και ειδών μαζικής εστίασης, ενώ σε πρώτη φάση απασχολεί 12 στελέχη. Διαθέτει δικές της αποθήκες και έχει στην αποκλειστική της ευθύνη την ανάπτυξη του κλάδου των οικιακών ειδών στα My Market και των ειδών μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca στα Metro Cash and Carry.

Η Milestone έχει ήδη αναπτύξει δικά της προϊόντα, με δικά της εμπορικά σήματα που θα διακινούνται αποκλειστικά από τα δίκτυα του ομίλου. Τα είδη που διαχειρίζεται είναι κυρίως δικής της εισαγωγής και σχεδίασης ενώ έχει ξεκινήσει και συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς. Επίσης, διαθέτει εξειδικευμένους συμβούλους πωλήσεων για το χώρο της μαζικής εστίασης που θα υποστηρίζουν μεγάλα και εξειδικευμένα έργα στην Ho.Re.Ca αγορά. Διευθύνων σύμβουλος της Milestone είναι ο κ. Γεώργιος Σαλάχας, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία από το χώρο του λιανικού εμπορίου με παραστάσεις από το εξωτερικό, τόσο στην Άπω Ανατολή όσο και στην Κίνα.