Νέα καταστήματα και θετική χρονιά από την Κωτσόβολος

Νέα καταστήματα και θετική χρονιά από την Κωτσόβολος

Του Απόστολου Σκουμπούρη

Στα 6 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα κέρδη του ομίλου Κωτσόβολος στη χρήση 2015 – 2016 που έληξε το Μάιο φέτος, έναντι ζημιών 5,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Παράλληλα, ο κύκλος εργασιών ήταν ενισχυμένος το ίδιο διάστημα κατά 5,3% (αφορά τις πωλήσεις λιανικής και όχι χονδρικής), ενώ το μερίδιο αγοράς του ομίλου διευρύνθηκε κατά 2%.

Αυτά τα στοιχεία γνωστοποίησε χθες ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South – East Europe κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου καταστήματος του ομίλου στο κέντρο της Αθήνας που ανοίγει σήμερα Πέμπτη στη συμβολή των οδών Σταδίου και Κοραή. Παράλληλα, ο κ. Αθανασόπουλος έδωσε στοιχεία για την πορεία του ομίλου, «ξεδιπλώνοντας» το επενδυτικό πλάνο που βρίσκεται σε εξέλιξη, ενώ σχολίασε τις εξελίξεις στον κλάδο. Τα επίσημα αποτελέσματα του ομίλου θα ανακοινωθούν στις 10 Οκτωβρίου.

Επίσης γνωστοποίησε ότι μέσα στον επόμενο μήνα θα ανοίξει ένα νέο μεγάλο κατάστημα στα σύνορα Χαλανδρίου με Χολαργό επί της λεωφόρου Μεσογείων απέναντι από το Νομισματοκοπείο, ενώ πολύ σύντομα θα εγκαινιαστεί το νέο (2ο ) κατάστημα του ομίλου στην Πάτρα.

Όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Αθανασόπουλος, «η Πάτρα είναι μια μεγάλη πόλη και πιστεύουμε ότι... σηκώνει ένα δεύτερο κατάστημα, το οποίο αυτή τη φορά το βάλαμε στην καρδιά της πόλης, ενώ το άλλο είναι κάπως πιο έξω».

Το επενδυτικό πλάνο της Κωτσόβολος για το οικονομικό έτος 2015/16 ανήλθε στα 5 εκατ. ευρώ, ενώ οι επενδύσεις συνεχίζονται και το τρέχον έτος 2016/2017 αγγίζοντας τα 8,5 εκατ. ευρώ.

Η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες, τόσο στο χώρο του ευρύτερου λιανικού εμπορίου και των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, όσο ασφαλώς και στο χώρο του real estate, όπου... απλησίαστα έως προ 3-4 ετών ακίνητα, τώρα προσφέρονται σε εξαιρετικά ελκυστικά μισθώματα.

Μέσα σ'' αυτό το νέο τοπίο και σε μια συγκυρία μεγάλων προβλημάτων και ανακατατάξεων στον κλάδο, η εταιρεία Κωτσόβολος συνεχίζει το επενδυτικό της πρόγραμμα, σε μια προσπάθεια να...  κατοχυρώσει περιοχές, ή να επανατοποθετηθεί στην αγορά, υπό άλλους όρους. Το management της μητρικής Dixons μαζί με τη διοίκηση του ομίλου στην Ελλάδα κρίνει ότι τώρα είναι η περίοδος για την εδραίωση και τον «έλεγχο» περιοχών στις οποίες δεν είχε παρουσία ο όμιλος.

Σε έναν χώρο που έχουμε δει να κλείνουν τελευταία χρόνια όμιλοι και εταιρείες όπως Ράδιο Αθήνα, Κορασίδης, Elephant, Σύκαρης, Εικόνα & Ήχος, Ηλεκτρονική Αθηνών και άλλες,  η Κωτσόβολος τοποθετείται σε καίρια σημεία που κρίνει ότι έχουν προστιθέμενη αξία.

Νέα καταστήματα και ολικές ανακαινίσεις

Το επενδυτικό πλάνο της Κωτσόβολος περιλαμβάνει τόσο το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε στρατηγικές περιοχές, όσο και την πλήρη ανακαίνιση άλλων, ώστε να είναι «χτισμένα» πάνω στο νέο μοντέλο του ομίλου διεθνώς. Μέσα στο οικονομικό έτος 2015/2016 το δίκτυο της εταιρείας ενισχύθηκε με πέντε νέα καταστήματα. Στο Περιστέρι (φωτ), την Ελευσίνα, τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, τη Θεσσαλονίκη και την Άρτα.

Μέσα στην τρέχουσα χρονιά, εγκαινιάστηκαν τρία νέα καταστήματα σε Αίγιο, Άρτα και Μουδανιά και τώρα στη Σταδίου, ενώ έπονται αυτά που προαναφέρθηκαν σε Χολαργό και και Πάτρα.

Παράλληλα, όπως επισήμανε ο κ. Αθανασόπουλος, έγιναν ριζικές ανακαινίσεις σε τέσσερα μεγάλα καταστήματα (Αμπελόκηπων, Ηλιούπολης, Αγίας Παρασκευής και Γλυφάδας, ενώ συνολικά την τελευταία διετία έχουν ανακαινιστεί 31 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Ο όμιλος απασχολεί 2.169 εργαζόμενους, καθώς για την περίοδο του 2015/16 προστέθηκαν 238 νέες θέσεις εργασίας, ενώ στο νέο κατάστημα στη Σταδίου θα απασχολούνται 40 εργαζόμενοι.

Το νέο κατάστημα στη Σταδίου

Το νέο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας στεγάζεται σε ακίνητο που ανήκει στην Alpha Bank απ'' όπου το μίσθωσε η Κωτσόβολος, ενώ είναι τέσσερις φορές μεγαλύτερο από το κατάστημα που προϋπήρχε ακριβώς απέναντι.

Όπως τόνισε ο κ. Αθανασόπουλος, «είναι μεγάλο γεγονός για τον όμιλό μας το άνοιγμα αυτού του καταστήματος, ενώ πιστεύουμε ότι παίρνουμε μέρος στην ευρύτερη προσπάθεια αναζωογόνησης της Αθήνας». Πρόκειται για ένα σύγχρονο κατάστημα «στημένο» πάνω στα νέα δεδομένα φόρμας και απαιτήσεων του ομίλου, με τρεις ορόφους και συνολική επιφάνεια χώρων πώλησης 1.250 τ.μ.