Στην αγορά ρεύματος μπαίνει δυναμικά το Φυσικό Αέριο Αττικής

Στην αγορά ρεύματος μπαίνει δυναμικά το Φυσικό Αέριο Αττικής

Του Απόστολου Σκουμπούρη

Την είσοδό της στην αγορά του ηλεκτρικού ρεύματος με οργανωμένη διάθεση στη λιανική συνδυαστικών ενεργειακών «πακέτων» ρεύματος και φυσικού αερίου σε όλη τη χώρα, ανακοίνωσε χθες το βράδυ η Εταιρεία Παροχής Αερίου Αττικής.

Όπως ελέχθη από στελέχη της διοίκησης, στόχος είναι φτάσει τους 50.000 πελάτες ηλεκτρικού ρεύματος στο τέλος του 2018. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία Φυσικό Αέριο Αττικής έχει 350.000 πελάτες φυσικού αερίου, εκ των οποίων οι 6.500 είναι επαγγελματίες και επιχειρήσεις και 200 βιομηχανίες.

Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε και τους νέους άξονες στρατηγικής που θα την οδηγήσουν στη νέα εποχή, καθώς επίσης και τις καινούριες συνεργασίες με τέσσερις εταιρείες διαφορετικών κλάδων, που θα τεθούν σε ισχύ από το 2018.

Παρ'' ότι δεν έγιναν γνωστά τα τιμολόγια ρεύματος και φυσικού αερίου που θα παρέχει η επιχείρηση, η διοίκηση τόνισε ότι όσοι πελάτες επιλέξουν τη συνδυαστική προσφορά ρεύματος και αερίου, θα λαμβάνουν δύο ξεχωριστούς λογαριασμούς στον ίδιο φάκελλο. Στόχος, αργότερα είναι ο λογαριασμός να ενοποιηθεί.

Το «άνοιγμα» στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και η επέκταση σε όλη τη χώρα γίνεται εν όψει του γεγονότος ότι από την αρχή του νέου χρόνου ξεκινά η απελευθέρωση της αγοράς φυσικού αερίου, οπότε οι οικιακοί καταναλωτές θα μπορούν να επιλέγουν προμηθευτή.

Οι νέες συνεργασίες και οι καινούριες υπηρεσίες

Χθες το βράδυ σε ειδική εκδήλωση στην Αθήνα ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Γιάννης Μητρόπουλος ανακοίνωσε τη σύναψη τεσσάρων στρατηγικών συνεργασιών με τέσσερις εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους, σε μια προσπάθεια να ισχυροποιήσει και να κάνει πλήρες το «μπουκέτο» των υπηρεσιών που διαθέτει στους καταναλωτές.

Πρόκειται για συνεργασίες με κορυφαίες εταιρείες διαφορετικών κλάδων, μεταξύ των οποίων οι Vodafone, Alpha Bank, Europe Assistance και Interamerican.

Η σημαντικότερη εξ αυτών είναι η συνεργασία με τη Vodafone όπου μέσα από τα 360 καταστήματα του ομίλου ανά την Ελλάδα θα προσφέρονται όλα τα πακέτα υπηρεσιών της εταιρείας Φυσικό Αέριο Αττικής, συνδυαστικά πακέτα και πολλά άλλα. Σταδιακά, η συνεργασία με τη Vodafone θα ισχυροποιηθεί και θα επεκταθεί περαιτέρω.

Η συνεργασία με την Alpha Bank αφορά την κατηγορία των μεγάλων συνεργατών καθώς το Φυσικό Αέριο Αττικής εντάσσεται στο πρόγραμμα της τράπεζας Alpha Bonus.

Η συνεργασία με την Europe Assistance αφορά πέντε κύριους τομείς καθημερινής βοήθειας και προστασίας, όπως επείγουσα τεχνική βοήθεια σε έκτακτες βλάβες στο σπίτι ή την επιχείρηση
(υπηρεσίες υδραυλικού, ηλεκτρολόγου, κλειδαρά κ.ά.),

Η σύμπραξη με τον όμιλο της Interamerican αφορά τη δωρεάν ασφάλιση οικιακών και ηλεκτρικών συσκευών σε περίπτωση κλοπής έως το ποσό των 3.000 ευρώ.

Οι άξονες της νέας εποχής της Φυσικό Αέριο Αττικής

Αναφορικά με τη νέα εποχή της εταιρείας Φυσικό Αέριο Αττικής, ο κ. Μητρόπουλος αναφέρθηκε σε έξι κύριους άξονες που θα χαρακτηρίσουν τη στρατηγική των επόμενων ετών.

Αυτοί οι άξονες είναι:

• Συνδυαστικά πακέτα ενέργειας
• Γεωγραφική επέκταση
• Συνεργασίες
• Εξωστρέφεια & επενδύσεις
• Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας
• Κοινωνική δέσμευση & υπευθυνότητα

Επίσης ανακοινώθηκε το ενεργειακό πακέτο Energy Double Play (ρεύμα και φυσικό αέριο) κατά τα πρότυπα των συνδυαστικών πακέτων των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών. Το εν λόγω πακέτο απευθύνεται σε νοικοκυριά και μικρές επιχειρήσεις που έχουν επίσης τη δυνατότητα να επιλέξουν την ΕΠΑ Αττικής για ένα από τα δύο προϊόντα. Από τον Ιανουάριο θα ενεργοποιηθεί καινή on line εξυπηρέτηση νέων και υφιστάμενων πελατών.

Ο κ. Μητρόπουλος έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην κουλτούρα εξατομικευμένης εξυπηρέτησης που υπάρχει εδώ και 160 χρόνια στην εταιρεία και αυτή, έχοντας περάσει στο... DNA της επιχείρησης, θα συνεχιστεί όπως χαρακτηριστικά τόνισε.

«Έχουμε διαγράψει μια μακρά και συνεπή πορεία στον χρόνο και έχοντας πλέον συμπληρώσει 160 χρόνια παρουσίας στον χώρο της ενέργειας, είμαστε σε θέση να εισέλθουμε στο αύριο με βασική παρακαταθήκη μας το μοναδικό κύρος και την αξιοπιστία που μας διακρίνει. Πλέον, δίνουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να απολαύσουν υπηρεσίες και προϊόντα που ήταν μέχρι τώρα διαθέσιμα μόνο σε ώριμες αγορές, όπως αυτές της Δυτικής Ευρώπης. Και αυτό είναι μια πραγματική και ουσιαστική καινοτομία», επισήμανε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας.