Στην ελληνική αγορά εισέρχεται η Eurosender

Στην ελληνική αγορά εισέρχεται η Eurosender

Την είσοδό της στην ελληνική αγορά ανακοίνωσε η Eurosender, η οποία προσφέρει οικονομικές υπηρεσίες door-to-door αποστολών τόσο για ιδιώτες όσο και για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και e-shops, σε 26 χώρες της Ευρώπης. Όπως αναφέρθηκε, κατά τη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου, η εταιρεία αναμένει οι παραγγελίες από την Ελλάδα να αυξάνονται κάθε μήνα κατά 30%, ιδιαίτερα καθώς θα πλησιάζει η περίοδος των διακοπών, άρα θα αυξάνεται και η ζήτηση για υπηρεσίες μεταφορών.

«Ο στόχος μας για τα επόμενα τρία χρόνια είναι να γίνουμε ο κύριος προμηθευτής μεταφορών της ελληνικής αγοράς για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και e-shops. Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι και αισιόδοξοι για το λανσάρισμά μας στην Ελλάδα, με δεδομένη την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που μπορούμε να προσφέρουμε σε επιχειρηματικούς πελάτες» δήλωσε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Country Manager της Eurosender για την Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον κ. Δημητρακάκη, η επιτυχία της Eurosender βασίζεται στην καινοτόμο πλατφόρμα της, η οποία συγκεντρώνει τις ανάγκες μεταφορών των πελατών, πετυχαίνοντας, έτσι, καλύτερες τιμές για εκείνους, σε συνεργασία με τις πλέον αναγνωρισμένες εταιρείες courier, που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη. Όπως είπε, για την Eurosender, στην Ελλάδα το κοινό-στόχος είναι οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν υπηρεσίες αποστολών σε σταθερή βάση, καθώς και μικρές εταιρείες, οι οποίες, λόγω του μικρού αριθμού πακέτων ή/και λόγω ακανόνιστης δραστηριότητας αποστολών, έχουν μικρή διαπραγματευτική ικανότητα με τις εταιρείες courier. Στον τομέα ιδιωτών καταναλωτών, η Eurosender θέτει ως στόχο τους καταναλωτές εκείνους που έχουν συγγενείς που ζουν, εργάζονται ή φοιτούν στο εξωτερικό.

Έχοντας ξεκινήσει μόλις πριν από δύο χρόνια, στη Σλοβενία, η Eurosender έχει καταφέρει, μέχρι στιγμής, να αναπτύξει τη δραστηριότητά της σε 26 ευρωπαϊκές χώρες. Συγχρόνως, όπως ανέφεραν τα στελέχη της εταιρείας, η πλατφόρμα καταρρίπτει κάθε γλωσσικό εμπόδιο, ενώ μπορεί και υπολογίζει αυτόματα την τελική τιμή της αποστολής.

Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμά της ως μία start up πλατφόρμα, που δημιουργήθηκε, αρχικά, για να εξυπηρετεί αποκλειστικά σπουδαστές και ομογενείς, η Eurosender έχει συγκεντρώσει επενδύσεις ύψους σχεδόν 600.000 ευρώ, συνολικά, από επενδυτές, όπως ένα από τα μεγαλύτερα γερμανικά media group, το ProSiebenSat 1, την Ergo, έναν από τους σημαντικότερους ασφαλιστικούς ομίλους της Ευρώπης, καθώς και το fund Silicon Gardens. Επιπλέον, όμιλος Σλοβένων επιχειρηματιών επένδυσε στην Eurosender πρόσφατα, με αποτέλεσμα η εταιρεία να αποτιμάται, αυτή τη στιγμή, συνολικά στα 5 εκατ. ευρώ. Όπως αναφέρθηκε, «η εταιρεία αναμένει, αυτή τη στιγμή, την εισροή σημαντικών κεφαλαίων, γεγονός το οποίο αναμένεται να προσελκύσει ακόμα περισσότερους επενδυτές, ενώ μία μεγάλη μερίδα αυτών των κεφαλαίων θα διοχετευθεί στην ελληνική αγορά για την ανάπτυξή της σε αυτήν».

Ο κ. Δημητρακάκης σημείωσε ότι η Eurosender παρέχει χαμηλά κόστη αποστολής, τα οποία μπορεί να είναι και 70% πιο χαμηλά από μία standard υπηρεσία courier, λόγω του μεγάλου όγκου αποστολών, τις οποίες συγκεντρώνει. «Για παράδειγμα», όπως τόνισε, «ένα πακέτο 20 κιλών από την Ελλάδα στη Γερμανία κοστίζει 31,75 ευρώ, ενώ από την Ελλάδα στην Αγγλία το κόστος είναι 32,12 ευρώ. Σε περίπτωση που το πακέτο υπερβαίνει τα 50 κιλά, γίνεται ειδική προσφορά».

Η Eurosender είναι μία αναγνωρισμένη online μηχανή κρατήσεων για διεθνείς door to door μεταφορές εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ