Wolt: Επέκταση στη λιανική και στην εστίαση ο στρατηγικός σχεδιασμός για το 2022

Wolt: Επέκταση στη λιανική και στην εστίαση ο στρατηγικός σχεδιασμός για το 2022

Με στόχο να ενισχύει την παρουσία της στην αγορά της λιανικής και να ενισχύσει το portfolio της σε καταστήματα εστίασης, κινείται η Wolt. Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας αυτό θα επιτευχθεί μέσω οργανικής ανάπτυξης και συνεργασιών με αλυσίδες supermarket, ανάπτυξη dark stores, ενίσχυση του Wolt market και επέκταση σε νέες πόλεις της περιφέρειας.

Στον στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας εντάσσεται η έναρξη λειτουργίας νέων dark stores, καθώς επίσης και νέων συνεργασιών στη μικρή και μεγάλη λιανική. Προς αυτή την κατεύθυνση νέες συνεργασίες με παντοπωλεία, κρεοπωλεία, ανθοπωλεία, παιχνιδάδικα και supermarket, θα ανακοινωθούν το 2022.

Η εταιρεία αναμένεται να καταγράψει σημαντική αύξηση των εσόδων της το 2021, καθώς αυτά θα ανέλθουν σε 27 εκατ .ευρώ, έναντι 7,3 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να αναπτύσσει τη Wolt Market.  Η Wolt απασχολεί 6.500 διανομείς, στους οποίους προσφέρει ευέλικτη μορφή εργασίας. Δηλαδή, μπορούν να εργάζονται όποτε επιθυμούν και δίνονται αμοιβές με βάση τη χιλιομετρική απόσταση και τις τις παραγγελίες που εκτελούν.

Τα κεντρικά της εταιρείας βρίσκονται στο Ελσίνκι, ενώ ο Δημήτρης Καρέλος, είναι CEO της εταιρείας σε Αθήνα, Μάλτα και Κύπρο. Η Wolt δραστηριοποιείται σε 23 χώρες του κόσμου. H DoorDash εξαγόρασε πρόσφατα την εταιρεία έναντι 7 δισ. ευρώ, χωρίς ωστόσο να αλλάζει η διάρθρωση, ο τρόπος λειτουργίας και εν γένει η δραστηριότητα της Wolt.