Η μονταζιέρα του Κασσελάκη «έφαγε» τη Δ. Μιχαηλίδου - Μπήκε σε σχολείο ΑμεΑ κάνοντας «limbo» (vid)
Επικοινωνιακό σόου

Η μονταζιέρα του Κασσελάκη «έφαγε» τη Δ. Μιχαηλίδου - Μπήκε σε σχολείο ΑμεΑ κάνοντας «limbo» (vid)

Τις κλασικές και δοκιμασμένες «συνταγές» του ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται πως προτιμά ο νέος πρόεδρος του κόμματος, Στέφανος Κασσελάκης, ο οποίος εμφάνισε τη σημερινή του παρουσία σε σχολείο Ειδικής Αγωγής στην Καλλιθέα ως δική του πρωτοβουλία, μόνο που στο βίντεο που ανάρτησε στα social media, «εξαφάνισε» την υφυπουργό Παιδείας, Δόμνα Μιχαηλίδου.

Και επειδή «scripta manent» και στο Διαδίκτυο τίποτε δεν μένει κρυφό, η κυρία Μιχαηλίδου είχε φροντίσει να αναρτήσει στο Instagram την παρουσία της στο Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Καλλιθέας, όπου υποδέχτηκε η ίδια τον νέο αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Η ανάρτηση της Δόμνας Μιχαηλίδου στο Instagram

Όμως η μονταζιέρα του Στ. Κασσελάκη φαίνεται πως παρέλειψε αυτή τη σημαντική λεπτομέρεια, αφού στο βίντεο που ανάρτησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ δεν εμφανίζεται πουθενά η υφυπουργός Παιδείας.

Και σα να μην έφτανε αυτό, ο κ. Κασσελάκης επιδόθηκε και σε ένα απαράδεκτο επικοινωνιακό σόου, κατά την είσοδό του στο σχολείο.

Συγκεκεριμένα, όπως φαίνεται και στο 1:06'' του βίντεο που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, τρέχει σε στιλ jogging και κάνει μία χαρακτηριστική κίνηση, σαν να χορεύει «limbo», κάτω από τα κάγκελα, λίγο πριν μπει στην αίθουσα των μαθητών με αναπηρία.

Σκοπός της επίσκεψης του κ. Κασσελάκη ήταν να δει από κοντά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνεται η εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών με ειδικές δεξιότητες, αλλά και ποιες είναι οι δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν.

Συνομιλώντας με το εκπαιδευτικό προσωπικό, φαίνεται να μην μπορούσε να πιστέψει πως οι περίπου 40 καθηγητές του σχολείου έχουν για γραφείο μία αίθουσα που χωρά μόλις δέκα άτομα, ενώ υποσχέθηκε διπλασιασμό των υποδομών, για να μπορούν να είναι όλοι πιο άνετοι στον χώρο εργασίας τους. Έταξε, δε, καλοριφέρ, air condition και διπλή έκταση στις υποδομές που θα στεγάζουν τις σχολικές μονάδες.

Διαβάστε Περισσότερα