Χρ. Σπίρτζης: Συμφέροντα και όχι μπαχαλάκηδες κρύβονται πίσω από τις καταστροφές σε ακυρωτικά μηχανήματα

Χρ. Σπίρτζης: Συμφέροντα και όχι μπαχαλάκηδες κρύβονται πίσω από τις καταστροφές σε ακυρωτικά μηχανήματα

Του Αλέξανδρου Διαμάντη

Σε ομάδες συμφερόντων που εμφανίστηκαν μετά την απόφασή του να αναλάβει την φύλαξη των σταθμών του Μετρό και του ΗΣΑΠ η Ελληνική Αστυνομία και όχι ιδιωτικές εταιρίες φύλαξης έριξε τις ευθύνες για τις καταστροφές των ακυρωτικών μηχανημάτων ο Υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.

«Αυτοί οι βανδαλισμοί δεν οφείλονται ούτε σε ομάδες πολίτικες ούτε σε χουλιγκανισμό από τα γήπεδα. Συνδέονται με συγκεκριμένες ομάδες εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων. Άρχισαν όταν ανακοινώσαμε την απόφαση να φυλάσσονται οι σταθμοί του μετρό από την Ελληνική Αστυνομία και όχι από ιδιωτικές εταιρείες», είπε αρχικά και προσέθεσε ότι τα κρούσματα αυξήθηκαν τη στιγμή που αποκαλύφθηκε το κύκλωμα πλαστών εισιτηρίων και προχώρησαν οι διαδικασίες για την εγκατάσταση ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Να σημειωθεί ότι ο ίδιος έδωσε στοιχεία σχετικά με τον στόλο των λεωφορείων λέγοντας ότι μόνο 1.720 μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ενώ επίσης έλλειπαν ανταλλακτικά και οι διαγωνισμό προηγούμενων ολοκληρώνονταν σε 6-7 χρόνια. «Υπήρχαν λεωφορεία ακινητοποιημένα γιατί δεν είχαν λάστιχα και μπαταρία. Επίσης είχαμε απαξίωση του προσωπικού των συγκοινωνιών είτε με απολύσεις είτε με μετατάξεις», υπογράμμισε.

Ο Σπίρτζης τώρα παίρνει αποστάσεις από τον Καλογρίτσα

Αποστάσεις (για τα μάτια του κόσμου;) από  τον εργολάβο και κουμπάρο του Χρήστο Καλογρίτσα άπλωσε ο Υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης κατά τη διάρκεια επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Θεόδωρου Παπαθεοδώρου. Συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι ο κ. Καλογρίτσας και η εταιρεία του «Τοξότης» είναι προσωρινός μειοδότης και όχι τελικός και μάλιστα είπε πως από τους ελέγχους που έχουν γίνει δεν έχει εντοπιστεί κάτι μεμπτό.

«Πρόβλημα χρηματοδότησης δεν υπάρχει για το έργο. Το έργο θα γίνει και θα γίνει και η συνέχεια του μέχρι να κλείσει το δαχτυλίδι της Πελοποννήσου, με διαφάνεια και καθαρούς ορούς», τόνισε χαρακτηριστικά και έκανε λόγο για σπέκουλα σχετικά με τις κατατμήσεις του έργου. Βέβαια παραδέχτηκε ότι έχουν υπάρξει καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του έργου αλλά κατά την προσφιλή του συνήθεια ευθύνονται οι προηγούμενοι, δηλαδή η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ.

Να σημειωθεί, ότι ο κ. Σπίρτζης εκτίμησε ότι τη Μεγάλη Πέμπτη 13 Απριλίου θα είναι έτοιμος ο οδικός άξονας Κορίνθου – Πατρών εκτός από 3-4 σημεία.

Εντύπωση, δε, προκάλεσε η επίθεση του προς τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, Γιάννη Στουρνάρα, αναφορικά με την υπόθεση της Τράπεζας Αττικής και και την μήνυση που έχει υποβάλλει εναντίον της η Τράπεζα της Ελλάδας. «Γιατί δεν ρωτάτε τα στελέχη σας για την Τράπεζα Αττικής ήταν και παραμένουν στη Διοίκησή της. Δεν  κάνουμε εμείς παρεμβάσεις στην τράπεζα. Οι προηγούμενοι έκαναν. Αν δεν έκανε εως τώρα ελέγχους η ΤτΕ τότε το πρόβλημα το έχει αυτή. Πάρτε τηλέφωνο το φίλο σας τον Στουρνάρα να ρωτήσετε», υπογράμμισε και δήλωσε… χαρούμενος που  ο κ. Στουρνάρας και τα στελέχη της ΤτΕ αποφάσισαν να βάλουν το μαχαίρι στο κόκκαλο και έλεγξαν  στο σύνολο του τραπεζικού συστήματος.

Διαβάστε Περισσότερα

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Λέμφωμα

#LightItGreen: Στα «πράσινα» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, στο «φως» η Ομόνοια