Αιχμή παραμένει η λειτουργία της τηλεδιοίκησης.
Νέα συνάντηση Γ. Γεραπετρίτη με τους εργαζόμενους στον Σιδηρόδρομο
Eurokinissi / Γιάννης Παναγόπουλος
Eurokinissi / Γιάννης Παναγόπουλος
Δυστύχημα στα Τέμπη

Νέα συνάντηση Γ. Γεραπετρίτη με τους εργαζόμενους στον Σιδηρόδρομο

Αιχμή παραμένει η λειτουργία της τηλεδιοίκησης.

Νέα συνάντηση με τους εργαζόμενους του σιδηροδρόμου είχε τη Δευτέρα ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για τις Υποδομές και τις Μεταφορές Γιώργος Γεραπετρίτης, προκειμένου να διαμορφωθεί το τελικό πλαίσιο ασφαλούς λειτουργίας του, έως ότου να λειτουργήσει το νέο σύστημα τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης ETCS στο τέλος του ερχόμενου Σεπτεμβρίου.

Στη συνάντηση, τη δεύτερη κατά σειρά, τέθηκε από πλευράς των εργαζόμενων το πακέτο προτάσεων για την άμεση ασφαλή επανεκκίνηση των δρομολογίων και την ανάκτηση της εμπιστοσύνης τόσο των εργαζόμενων όσο και του επιβατικού κοινού.

Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες από την πλευρά των σιδηροδρομικών, το «πράσινο φως» αναμένεται να δοθεί πρώτα στην επανέναρξη δρομολογίων του προαστιακού της Αθήνας, στον οποίο υπάρχει πλήρης τηλεδιοίκηση, όπως και στην επαναλειτουργία των εμπορευματικών τρένων και εν συνεχεία στα επιβατικές αμαξοστοιχίες.

Ακολούθως σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ-ΜΣΤ) ανέφερε για τη συνάντηση ότι  «κατά τη διάρκεια αυτής, ο κ. Υπουργός ενημερώθηκε από μέρους μας εκτεταμένως για τις χρόνιες παθογένειες του ελληνικού Σιδηροδρόμου, ενώ τονίστηκε ότι κανένα από τα προβλήματα αυτά δεν έχει επιλυθεί παρά τις επανειλημμένες και στοχευμένες προσπάθειές μας να τα αναδείξουμε με όλους τους δυνατούς τρόπους».

Η ανακοίνωση συνεχίζει αναφέροντας ότι «Ο κ. Υπουργός μας ενημέρωσε, ότι πρόθεση της Κυβέρνησης είναι η ασφαλής επανεκκίνηση του Σιδηροδρόμου καθώς και ότι σύντομα θα προβεί σε επίσημες ανακοινώσεις εντός του ανωτέρω πλαισίου. Από μέρους μας τονίστηκε και πάλι η αδιαπραγμάτευτη θέση μας για ανοιχτό, ασφαλή και ποιοτικό Σιδηρόδρομο».

 

Διαβάστε ακόμα:

Ενημερώνει την επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου ο Γ. Γεραπετρίτης

Ακατάλληλα τα 15 στα 18 τούνελ των σιδηροδρόμων

Στο «μικροσκόπιο» του Οικονομικού Εισαγγελέα οι συμβάσεις του ΟΣΕ

Οι διαχρονικές ευθύνες και η επόμενη μέρα