Οι τρεις προτεραιότητες του ψηφιακού μετασχηματισμού στην Παιδεία
Ν. Κεραμέως

Οι τρεις προτεραιότητες του ψηφιακού μετασχηματισμού στην Παιδεία

Η βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων, η άμβλυνση του ψηφιακού χάσματος και προώθηση της ισότητας στην πρόσβαση, καθώς και ο εμπλουτισμός της δια ζώσης εκπαίδευσης με ψηφιακά εργαλεία, αποτελούν τις τρεις προτεραιότητες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ευρώπη, επισήμανε η υπουργός Παιδείας κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με τους υπ. Παιδείας της ΕΕ. 

Στην τηλεδιάσκεψη, που είχε αντικείμενο συζήτησης την ψηφιακή εκπαίδευση και το μέλλον της στην Ευρώπη η Ελληνίδα υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, κατά την παρέμβασή της, έθεσε τις τρεις αναφερόμενες προτεραιότητες, όχι μόνο ως βασική πολιτική για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ευρώπης αλλά και μοχλό ευημερίας και ανάπτυξης χωρίς αποκλεισμούς.

Αναφερόμενη στην ενίσχυση των ψηφιακών και ήπιων δεξιοτήτων, η κα Κεραμέως τόνισε πως «σε αυτή την κατεύθυνση εργαζόμαστε τόσο μέσω των νέων προγραμμάτων σπουδών και των επιμορφώσεων των εκπαιδευτικών όσο και μέσω μιας νέας εκπαιδευτικής ενότητας, των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και εργαστήρια STEM και ρομποτικής».

Στη συνέχεια, η Υπουργός υπογράμμισε τη σημασία της παροχής τεχνολογικού εξοπλισμού και της αναβάθμισης των δικτύων και των ψηφιακών πλατφορμών.

Στην Ελλάδα, μέσω επιταγής αξίας 200 ευρώ, εξασφαλίστηκε η αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού για μαθητές και φοιτητές με χαμηλό κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο. Επιπλέον ενισχύθηκαν οι φορητές συσκευές σχολείων, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίστηκαν οι συνδέσεις ίντερνετ και οπτικών ινών σε πάνω από 7.000 σχολεία της χώρας, τόνισε.

Κλείνοντας, η κυρία Κεραμέως αναφέρθηκε τον εμπλουτισμό της δια ζώσης εκπαίδευσης με ψηφιακά εργαλεία και στον τρόπο που αυτός μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία, ποικιλομορφία και εξατομίκευση διδακτικών μεθόδων.

Διαβάστε Περισσότερα