Facebook: Έφτασε τον αριθμό - ορόσημο των 2 δισεκατομμυρίων χρηστών
Shutterstock
Shutterstock

Facebook: Έφτασε τον αριθμό - ορόσημο των 2 δισεκατομμυρίων χρηστών

Η γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει πλέον 2 δισεκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες, όπως ανέφερε η Meta μαζί με τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου.

Η έκθεση σηματοδοτεί την πρώτη φορά που το Facebook, το οποίο πρόσθεσε 16 εκατομμύρια χρήστες το περασμένο τρίμηνο, φτάνει τα 2 δισεκατομμύρια καθημερινούς χρήστες.

Παρόλο που το Facebook δεν είναι η πρώτη πλατφόρμα που ανήκει στη Meta και φτάνει τα 2 δισεκατομμύρια καθημερινούς χρήστες - το WhatsApp ξεπέρασε πρόσφατα τα 2 δισεκατομμύρια DAUs - δείχνει ότι η μεγαλύτερη πηγή διαφημιστικών εσόδων της εταιρείας εξακολουθεί να αυξάνεται και ενώ η Meta έχει προβεί σε σημαντικές περικοπές στις δραστηριότητές της τους τελευταίους μήνες.

Ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζούκερμπεργκ αναφέρθηκε στην πρόσφατη αναδιάρθρωση της εταιρείας, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την κατάργηση περισσότερων από 11.000 θέσεων εργασίας, λέγοντας σε δήλωσή του ότι «το διαχειριστικό μας θέμα για το 2023 είναι το “έτος της αποδοτικότητας”».

Παρότι τα έσοδα της Meta έχουν συρρικνωθεί τον τελευταίο χρόνο, τα έσοδα της εταιρείας ύψους 32,2 δισ. δολαρίων για το τελευταίο τρίμηνο του 2022 ήταν ακόμη ελαφρώς καλύτερα από τα αναμενόμενα, ακόμη και αν ήταν μειωμένα κατά 4% σε σχέση με πέρυσι.

Κατά τη διάρκεια μιας κλήσης με αναλυτές, ο Ζούκερμπεργκ ανέφερε ότι η Meta θα συνεχίσει να κάνει περικοπές καθώς δίνει προτεραιότητα στην αποτελεσματικότητα.