Η δοκιμή αυτή έρχεται καθώς το Facebook προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok.
Meta: Επιστρέφει στο Facebook το Messenger
Shutterstock
Shutterstock

Meta: Επιστρέφει στο Facebook το Messenger

Η δοκιμή αυτή έρχεται καθώς το Facebook προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok.

Σχεδόν μια δεκαετία αφότου το Facebook εξόργισε αρκετούς χρήστες αποσυνδέοντας το Messenger και αναγκάζοντας τους να «κατεβάζουν» ξεχωριστά την εφαρμογή για να συνομιλούν με φίλους, η εταιρεία δοκιμάζει τώρα το αντίστροφο.

Σε συνέντευξή του στο CNN, ο επικεφαλής του Facebook Τομ Άλισον δήλωσε ότι η πλατφόρμα δοκιμάζει την επιστροφή της ανταλλαγής μηνυμάτων στην εφαρμογή του Facebook, ώστε οι χρήστες να μπορούν να μοιράζονται ευκολότερα περιεχόμενο χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιούν την εφαρμογή Messenger. 

Η δοκιμή αυτή έρχεται καθώς το Facebook προσπαθεί να ανταγωνιστεί το TikTok ενισχύοντας τη θέση του τόσο ως πλατφόρμα για την ανακάλυψη νέου περιεχομένου όσο και για τη συζήτησή του.

«Νομίζω ότι αυτό που θα διαφοροποιήσει το Facebook και το Instagram από το TikTok και άλλα είναι ακριβώς το βάθος του να μπορείς να ξεκινήσεις μια συζήτηση με τους φίλους σου από αυτό το περιεχόμενο και να έχεις αυτή την κοινωνική διάσταση», ανέφερε.

Η κίνηση αυτή, την οποία ανακοίνωσε επίσης η Alison σε ένα blog post την Τρίτη, έρχεται μετά την αναθεώρηση της στρατηγικής του Facebook πέρυσι εν μέσω ανησυχιών για τη γηρασμένη βάση χρηστών. 

Το Facebook επανασχεδίασε την αρχική ροή του για να εμφανίζει πιο διασκεδαστικές αναρτήσεις από όλη την πλατφόρμα, με συστάσεις περιεχομένου με τεχνητή νοημοσύνη, αντί να δείχνει μόνο αναρτήσεις από εκείνους που ανήκουν συγκεκριμένα στο δίκτυο ενός χρήστη. 

Ο στόχος ήταν σαφής: να κρατήσει τους χρήστες περισσότερο απασχολημένους και να βοηθήσει την πλατφόρμα να ανταγωνιστεί καλύτερα το TikTok.

Εννέα μήνες αργότερα, αυτή η αλλαγή έχει αρχίσει να αποδίδει, δήλωσε ο Άλισον στο CNN. Η πλατφόρμα ανέφερε τον περασμένο μήνα ότι έφτασε τα 2 δισεκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες το τρίμηνο του Δεκεμβρίου.