Meta: Λανσάρει την πλατφόρμα Threads για να ανταγωνιστεί το Twitter
AP Photo/Tony Avelar, File
AP Photo/Tony Avelar, File

Meta: Λανσάρει την πλατφόρμα Threads για να ανταγωνιστεί το Twitter

Η μητρική εταιρεία του Facebook, Meta, λανσάρει τη νέα του εφαρμογή, ονόματι Threads, για να ανταγωνιστεί το Twitter και λέει ότι θα τεθεί σε λειτουργία την Πέμπτη.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για προπαραγγελία στο App Store της Apple, θα συνδέεται με το Instagram.

Τα στιγμιότυπα που έχουν διαρρεύσει δείχνουν ένα ταμπλό που μοιάζει με το Twitter ενώ η Meta περιγράφει το Threads ως μια «εφαρμογή συνομιλίας με βάση το κείμενο».

Στο μεταξύ, το Twitter ανακοίνωσε ότι το δημοφιλές ταμπλό χρηστών, TweetDeck, θα μπει σε paywall σε 30 ημέρες, στο πλαίσιο της προσπάθειας του Ίλον Μασκ να πείσει τους χρήστες να εγγραφούν στη συνδρομητική υπηρεσία του Twitter, Twitter Blue.

Το Σάββατο, ο Μασκ περιόρισε τον αριθμό των tweets που μπορούσαν να δουν οι χρήστες, επικαλούμενος ακραία «απόσπαση δεδομένων».

Το Threads φαίνεται ότι θα είναι δωρεάν υπηρεσία - και δεν θα υπάρχουν περιορισμοί στον αριθμό των αναρτήσεων που μπορεί να δει ένας χρήστης.

«Το Threads είναι το μέρος όπου οι κοινότητες συναντιούνται για να συζητήσουν τα πάντα, από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σήμερα μέχρι το τι θα είναι trending αύριο» αναφέρει η περιγραφή στο App Store.

Οι εικόνες δείχνουν στιγμιότυπα οθόνης από την εφαρμογή, που μοιάζουν σχεδόν πανομοιότυπα με το Twitter.

Καθώς πρόκειται για μια εφαρμογή Meta, το Threads θα απορροφήσει επίσης δεδομένα στο τηλέφωνό σας, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων τοποθεσίας, των αγορών και του ιστορικού περιήγησης.

Αρκετές εφαρμογές που έχουν εκπληκτική ομοιότητα με το Twitter έχουν ξεφυτρώσει τα τελευταία χρόνια - όπως το Truth Social του Ντόναλντ Τραμπ και το Mastodon.

Όπως αναφέρει το BBC, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ έχει ιστορικό στο να δανείζεται ιδέες άλλων εταιρειών - και να τις κάνει να λειτουργούν.

Το Reels της Meta θεωρείται ευρέως ως αντίγραφο του TikTok, ενώ το Stories μοιάζει με το Snapchat.

Η Meta διαθέτει τους πόρους για να ανταγωνιστεί το Twitter και το Threads θα είναι μέρος της πλατφόρμας του Instagram, οπότε θα είναι επίσης συνδεδεμένο με εκατοντάδες εκατομμύρια λογαριασμούς, ενώ δεν ξεκινά από το μηδέν, όπως χρειάστηκε να κάνουν άλλοι επίδοξοι ανταγωνιστές.